پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۱ نفر

معلق بین زمین و آسمان، در ارتفاع ۶۵ متری با چشم‌اندازی زیبا. پل معلق آسمان در بوستان نهج‌البلاغه یکی از جذابیت‌های تهران است.

نیکنام

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : پل معلق بوستان نهج البلاغه، جایی است که می‌توانید از بالای آن هم برج میلاد و هم برج آزادی را ببینید. هر زمان که به دیدن این پل زیبا می‌روید دوربین عکاسی فراموش‌تان نشود. این پل ۲۸۵‌متر طول و دومتر و پانزده سانتیمتر هم عرض دارد و بوستان نهج‌البلاغه و پارک پردیسان را به یکدیگر متصل می‌کند. مکان‌یابی این پل روی روددره نهج‌البلاغه و در یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های شهر تهران بسیار مناسب ارزیابی شده است. در عین حال این پل از شب‌مردگی و خلوتی ضلع شرقی بوستان نهج‌البلاغه و غربی بوستان پردیسان می‌کاهد. تمام مصالح به کار رفته برای ساخت این پل ایرانی است و به‌طور همزمان ۲۰۰ گردشگر می‌توانند روی عرشه پل راه بروند و توقف کنند.  

خواندنی‌های بیشتر را اینجا دنبال کنید

روی کفپوش‌های پل زیبای آسمان که قدم بگذارید به تدریج وضوح تصویر بزرگراه‌های مهم و شریان‌های حیاتی شهر تهران واضح و واضح‌تر می‌شوند. در واقع بزرگراه همت تهران در شمال پل معلق و بزرگراه حکیم در جنوب این سازه قرار دارند. زمانی که روی این پل قدم می‌گذارید تماشای پرچم‌های برافراشته ایران و سازمان شهرداری تهران نیز فضا را زیباتر می‌کنند.  

پل معلق آسمان تهران کجاست؟

پل معلق آسمان تهران کجاست؟

پل معلق آسمان تهران کجاست؟

کد خبر 762330

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha