سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
۱ نفر

با رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی شد.

محمدعلی نیکبخت

به گزارش همشهری آنلاین، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس برنامه و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان مجلس بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی با تصدی نیکبخت در وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.

پیش از این سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بود.

کد خبر 768286
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    در جمهوری اسلامی ایران هیچ وزیری از بین نمیرود بلکه از پستی به پست دیگر منتقل میشود. این آقا تحصیلاتش عمران و معماری و راه سازی است و چه سنخیتی با کشاورزی دارد ؟
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      کشاورزی هم جزو عمران و آبادی است دیگه سال ها تو جهاد کشاورزی بوده ایشان همین حالا برو شهرداری ببین چقدر رشته حسابداری و ادبیات و ... رشته های غیر مرتبط استخدام کردند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 0
    آقای نیکبخت به عنوان فردی از بدنه وزارت جهادکشاورزی که تمامی سطوح مدیریتی و کارشناسی را طی کرده و آشنایی کامل با وظایف وزارتخانه دارد و همچنین مدیری پاکدست با سوابق اجرایی خوب است گزینه بسیار مناسبی برای این مسئولیت هست.
  • م IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    دولت سیزدهم به دنبال کوتاه قدهاست نه آدمهایی با سواد بالا
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      لابد قربان دولت ۱۱ و ۱۲ که همه باسواد و قدبلند و دوره دوم و سومشون بود وزیر شده بودند و شیخ الوزرا داشتند ولی هیچ کاری نکردند دختر و داماد اون یکی که فراریند و دکل نفتی اون یکی گم شد و اون یکی افتخار می‌کرد که یه دانه خانه نساخته و اون یکی فقط می گفت نمی تونیم و نمیشه و اون یکی نمی تونست واکسن بیاره و اون یکی چشمش به دهن خارجی ها بود و اون یکی پول بازنشسته ها را داده بود به فوتبالی ها و ... هنوز مردم یادشون نرفته
  • مسعود مصطفوي IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر شما شمارش معكوس وزير كشاورزي براي تحول دگرگوني و تغييرات انتظاري كه سالهاست بخش كشاورزي به ويژه آحاد جامعه به به دنبال آن هستند سفره و سبد غذائي مردم از اوج تورم و گراني به شدت خالي مي باشد و امروز فردي در اين مسئوليت قرار گرفته كه متصل به بدنه جامعه كلان كشاورزي كشور بوده و در حوزه هاي تخصصي كارهاي اجرائي متعدد و چشم گيري به انجام رسانده حال اين فضا براي رسيدن به نقاط هدف بيش از گذشته نيازمند هم افزائي و همدلي و مودت است كه لزوم آگاهانه آن ايجاد تغييرات و ويرايش و پالايش مديريتي از صدر تاذيل در وزارت متبوع است نكته مهم و حائز اهميت ديگر توجه به مطالبات كشاورزان و بخش كلان كشاورزي توليدكنندگان بخش كشاورزي با استفاده از ظرفيت ها و منابع پنهان و آشكار گسترده نهفته در اين بخش مي باشد . نيز يكي از اولويتهاي وزير محترم توجه عميق و دقيق به وضعيت حقوق دستمزد اندك و موارد رفاهي كاركنان است كه نسبت به ساير دستگاه ها معوق مانده وبا كمترين و حداقل هاي موجود خود را منطبق ساخته اند سربازان امنيت غذائي كشور كه حافظ منافع ملي كشور بوده وبا سعي و تلاشي انكار ناپذير مضاعف در حفظ اين خاكير كه