رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از امداد رسانی به مصدومین حادثه تصادف در پلیس راه یاسوج _ شیراز خبر داد.

تصادف در تبریز

به گزارش همشهری آنلاین، سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۹ حادثه زیرگرفتن چندین خودرو توسط تریلر در یاسوج،پلیس راه یاسوج_شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد.

وی بیان کرد : بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۵، ۴، ۳ ،۲ شهرک صنعتی،مادوان، اتوبوس آمبولانس ،کد پشتیبان، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

جاودان سیرت افزود : در این حادثه به علت شدت بالای تصادف و آسیب‌های شدید تاکنون ۶ نفر فوتی مشاهده شده و ۲۰ نفر مصدوم شدند.

جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان گفت: همه مصدومین توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

گفتنی است حال چند تن وخیم است.

کد خبر 768917
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدمسعود قائم مقامی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    3 0
    اولا چشم مسئولین در امور جاده ها از قبیل پلیس راه و وزارت راه و شهرسازی مبارک. ثانیا چشم تولید کنندگان قهرمان. ثالثا چشم تأمین اجتماعی که رانندگی را جزء مشاغل تفریحی میدونه... ابزارش مهم نیست. مسئولین عزیز اصل کاری با بالگرد میرن خطر نداشته باشه....
  • ایران رویین تن IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    3 1
    اگر کامیون همینی است که در عکس ضمیمه ی خبر هست اصلا این نوع اتفاقات جای تعجب نداره. این کامیونها همه ساخت دهه ۵۰ و ۶۰ هستن و عمرشان خیلی وقته تموم شده. بدون کمک دولت و بانکها کامیونداران نمی تونن ماشین های بروز و استاندارد تهیه کنن قبلا لیزینگ ها بودن قیمت کامیون هم مناسب بود و کامیونداران به تعویض رغبت داشتند اما الان به هیچ عنوان فروش قسطی خودرو وجود نداره..همه از جهش چندین برابری همه ی خودروها اطلاع دارن. حدود بیست روز قبل هم دقیقا عین همین کامیون بنز فکر کنم در یکی از جاده های استان فارس بود که خودبخود آتش گرفت و خاکستر شد.دولت و مجلس محترم انشاءالله به مشکلات قشر زحمتکش کامیوندار توجه بفرمایند. خداوند بزرگ‌درگذشتگان این حادثه ی تلخ رو بیامرزه و به خانواده های داغدیده صبر عنایت فرمایند.