رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: با توجه به این‌که هوا در حال گرم شدن است لازم است اقدامات سریع‌تری نسبت به رفت و روب و شست‌وشوی مخازن انجام شود.

مهدی پیرهادی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان این‌که متأسفانه شاهد تردد موتورسیکلت‌ها از تونل‌های شهری هستیم، گفت: با خبر شدیم که پلیس راهور در راستای حفاظت از جان موتورسیکلت‌ها مانع ورود آنها به تونل‌های شهری شده است.

وی با بیان این‌که قرار بود وضعیت اماکن ورزشی شهرداری تهران تعیین تکلیف شوند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر این اماکن تعیین تکلیف شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت رفت و روب شهر تهران تصریح کرد: با توجه به این‌که هوا در حال گرم شدن است لازم است اقدامات سریع‌تری نسبت به رفت و روب و شست‌وشوی مخازن انجام شود.

پیرهادی با بیان این‌که آب باید به درختان برسد تا بی‌آبی آنها را خشک نکند، اظهار کرد: موضوع آبرسانی به ویژه برای بوستان‌های جنگلی چیتگر و سرخه حصار باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و همچنین من طرحی به شهرداری دادم که جایگزینی درختان سبز با درختان خشک را در دستور کار قرار دهد و امیدواریم در سرمای هوا شاهد این جابه‌جایی باشیم که ببینیم درختان در چه زمانی خشک می‌شوند.

کد خبر 773895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha