کاظم اولیایی مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تاکید دارد کیومرث هاشمی گزینه مناسبی بود که از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

اولیایی

اولیایی از مدیران با سابقه ورزش و فوتبال کشورمان با اشاره به انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همشهری آنلاین گفت: «من سابقه همکاری با آقای هاشمی را دارم و باید تاکید کنم او می‌تواند از معدود وزرایی باشد که در وزارتخانه‌ای که مسئولیت گرفته که از پایین‌ترین نقطه یعنی به عنوان یک کارمندی تربیت بدنی ملایر شروع کرده است. یعنی از صفر تا صد ورزش شناخت دارند و این برای هر وزیری که در گذشته کارمند آنجا بوده باعث می‌شود فلسفه وجودی آن کار را بداند و پتانسیل‌های آن حوزه را بشناسد.»

این مدیر باسابقه فوتبال کشورمان با اشاره به روحیه تعاملی بالای کیومرث هاشمی تاکید کرد: «انشاءالله این روحیه مردم‌داری آقای هاشمی کمک کند دولت از ورزش بهره بیشتری ببرد و متقابل به ورزش توجه بیشتر بکند.»

او در خصوص اینکه هاشمی دارای چه نقاط ضعف و قوتی است اظهار داشت: «بالاخره هر انسانی دارای نقاط ضعف و قوت است. از ایشان انتظار می‌رود در دولت رفتار شجاعانه‌ای در خصوص مطالبات ورزشی داشته باشد و  یکی از شاخص‌های آقای هاشمی مداراگر بودن او است.»
وی درباره اینکه چه موضوعاتی باید اولویت کیومرث هاشمی باشد، گفت: «بازنگری در ساماندهی نظام ورزش و تحول در آن باید در وهله نخست باشد. وزارت ورزش، ستاد ورزش باشد و به وظیفه ذاتی خودشان عمل کند. در وهله بعدی باشگاه‌ها مجری ورزش باشند و کار اجرایی به عهده آنهاست  و فدراسیون‌ها هم کار قرارگاهی کنند. ضمن اینکه در برنامه هفتم جایگاه مناسبی برای ورزش دیده نشده است و آقای هاشمی به مجلس برود و از حق ورزش در تدوین برنامه هفتم دفاع کند.»

اولیایی تاکید کرد: «صف و ستاد باید از هم جدا شوند و دفتر نظارت بر مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکیل شود. چنین دفتری برای نظارت بر مجامع فدراسیون ها وجود دارد. بنابراین کمیته‌ای باشد که نظارت بر عملکرد استقلال و پرسپولیس داشته باشند؛ نه اینکه سازمان خصوصی‌سازی دخالت کند. این باشگاه‌ها باید سازمان‌دهی شوند.»

کد خبر 777449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha