شهرداران مناطق ۲۲ گانه علاوه بر پیگیری اموری چون نظافت شهری، مسائل حوزه های حمل و نقل و شهرسازی و ... برنامه های دیگری از جمله دیدار با خانواده شهدا، شرکت در جلسات، حضور در ملاقات های مردمی و ... را در دستور کار دارند.

شهرداري تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مهم ترین اقدامات مدیریت شهری در مناطق رخ می‌دهد و همشهری در پی مطالبه گری از شهرداری‌های مناطق است تا مشخص شود هر منطقه در هر روز چه اقدامی انجام داده است. چکیده این اقدامات را در زیر می‌خوانید: 

منطقه نام شهردار اقدامات
۱ سید مهدی صباغ برای راه اندازی موکب شهید سلیمانی در شلمچه هماهنگی لازم را انجام دادم و با حضور امام جمعه خوزستان، این موکب راه اندازی شد و پذیرای زوار اباعبدالله حسین (ع) است.
۲ مهدی صالحی روز پنجشنبه همزمان با سی و سومین سالروز ورودآزادگان به میهن اسلامی، مراسم تجلیل و تکریم از آزادگان دفاع مقدس را در این منطقه برگزار کردیم و در این مراسم شرکت کردم.
۳ حمید جوانی در بازدید زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران از منطقه به هنرستان فنی و حرفه‌ای حافظ در محله زرگنده رفتم و از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردم. همچنین نماینده شورا در جریان آخرین اقدامات استقبال از مهر قرار گرفت.
۴ علی اصغر کمالی زاده روز پنجشنبه جلسه‌ای با کمیته فنی قرارگاه عملیاتی نصرالله داشتم که در این جلسه سردار بختیاری، فرمانده قرارگاه حضور داشتند و مسائل و موضوعات مرتبط با قرارگاه نصر بحث و تبادل نظر شد.
۵ احسان شریفی هماهنگی برای اعزام تجهیزات و نیروی انسانی به مهران از جمله اقدامات بنده بود. در روز پنجشنبه یک اتوبوس و روز جمعه ۲ اتوبوس از نیروهای فرهنگی و پاکبان به همراه چند دستگاه کامیون تجهیزات به این منطقه اعزام شدند.
۶ مرتضی روحانی از پروژه‌های منطقه به منظور تسریع در اجرای فیزیکی بازدید کردم.
۷ نصرالله آبادیان از طرح نگهداشت شهر در نواحی پنجگانه بازدید کردم. این طرح در هر یک از نواحی به صورت جداگانه اجرا می شودکه در نهایت به بهبود عملکرد منجر خواهد شد.
۸ فاطمه تنهایی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون درآمد منطقه حضور داشتم و این نشست جهت تحقق درآمد پایدار و ناپایدار منطقه ۸ برگزار شد.
۹ سید محمد رحیم مرتضوی در مراسمی که با هدف تجلیل و گرامیداشت مقام خانواده شهدا در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، شرکت کردم و درآن از ۱۰ نفر از مادران و همسران شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم تکریم کردیم.
۱۰ مهدی اخ الصنایع دیداری با فرماندار شهر طویریج و بخشدار شهر خیرات عراق داشتم که مقرر شد طرف عراقی ماشین آلات حوزه شهری و تجهیزاتی برای رفت و روب و نظافت در اختیار نیروهای مردمی ایرانی قرار دهد.
۱۱ سید محمد موسوی خدمات رسانی به زائران اربعین را در جلسات متعدد پیگیری کرده‌ام و در همین راستا از روز جمعه قرار است که نخستین گروه خدمت رسانی از عوامل خدمات شهری منطقه تحت عنوان خادم الحسین راهی مرز شوند.
۱۲ وحیدرضا انارکی محمدی بازید میدانی از محله هرندی داشتم. کاهش معضلات محله هرندی را با برگزاری برنامه های متنوع ورزشی و اجرای کوچه های رنگی پیگیری کرده ایم تا شرایط برای ایجاد محله شاداب مهیا شود.
۱۳ هادی علی احمدی در جلسه ای با حضور معاونان خدمات شهری، محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی شرکت کردم و موارد مرتبط با خدمت رسانی به زائران اربعین سرور و سالار شهیدان در حیطه وظایف تعریف شده منطقه در این حرکت معنوی بررسی و دستورات لازم در خصوص اقدام حوزه ها صادر شد.
۱۴ امیر یزدی جلسه مهمی با دستور کار استقبال از مهر داشتم. در این جلسه ۹ برنامه آموزشی و ترویجی برای کادر آموزشی مدارس، رانندگان سرویس‌ها، دانش آموزان و والدین با هماهنگی معاونت ترافیک منطقه تصویب شد.
۱۵ محمد شیری در جلسه کمیته فنی منطقه شرکت کردم و در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تکمیل پروژه های اجرایی تاکید شد.
۱۶ محمد امین سالاری پور همراه با تعدادی از معاونان و مدیران منطقه به مسجد فاطمیه در محله خزانه بخارایی رفتم و نشست ملاقات مردمی برگزار شد. در دیدار با شهروندان مشکلاتی مربوط به خدمات شهری و ... بیان شد و در پایان هم گشتی در محله زدیم.
۱۷ رضا سیفی روز پنجشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا جهت پیگیری مشکلات و رفع مسائل اهالی محلات زمزم و جلیلی در ناحیه ۲ را انجام دادم و با نمازگزاران مسجد جعفریه و جمعی از کسبه این دو محله دیدار و گفت و گو داشتم.
۱۸ محمد جواد خسروی همراه با مهدی هدایت، مدیرعامل نوسازی از ابرپروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) بازدید کردم و آخرین وضعیت این پروژه تشریح شد. امیدوارم تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.
۱۹ تورج فرهادی با همراهی رئیس امور ایثارگران منطقه و مدیران شهری به دیدار خانواده شهید اصغر برزو رفتم. در این دیدار مواردی در حوزه شهری مطرح شد که بر حسب وظیفه پیگیری آنها را در اولویت قرار می دهم.
۲۰ رضا شنگی بازدید از فرهنگسرای ولایت به همراه رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از جمله اقدامات بنده در روز پنجشنبه بود.
۲۱ رضا پوریافر برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهیدا محله وردآورد در هفته دفاع مقدس را انجام دادم.
۲۲ رضا شرفی صبح پنجشنبه در کمیته فنی منطقه ذیل بررسی پروژه های در حال ساخت ۳ معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و فنی و عمران شرکت کردم و روند پیشرفت فیزیکی آنها، مراحل اجرایی و کار و چالش های پیش رو برای به نتیجه رسیدن آنها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اگر می‌خواهید بدانید در منطقه محل زندگی‌تان چه می‌گذرد، این خبر را بخوانید | از راه‌اندازی حسینیه کودکان تا ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی در منطقه ۱۳

کد خبر 781463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • کوهستانی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    2 0
    متاسفانه اصلا به منطقه ۱۹ توجه نمی شود ازنظر نظافت وفضای سبز و....... مدیران شهرداری ضیعف هستند.
  • بهنام کاویانی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    1 0
    نتیجه???!!!!!!!
  • سارا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 0
    زباله گردها را از منطقه یک جمع کنید ،تمام زباله ها از سطل های مکانیزه بیرون میریزند ...