۲ جوان تبعه افغانستان که در شهرستان دامغان روی زنان بنزین می‌پاشیدند، دستگیر شدند.

دستگیری 2 شرور نازی آباد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: در پی وقوع یک فقره بنزین‌پاشی روی بانوان توسط ۲ موتورسوار در یکی از خیابان‌های شهرستان دامغان، به دلیل حساسیت موضوع، مأموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل مأموران پلیس افزود: در کمتر از ۲ ساعت راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی انگیزه متهمان از انجام این کار را جهالت و ناآگاهی و هیجانات کاذب و تفریح عنوان کرد و با توصیه به جوانان مبنی بر اینکه مکان‌های عمومی جای تخلیه هیجان نیست، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

کد خبر 786285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    10 45
    اگر شناسایی و دستگیر نمی شدند. جرمشان در رسانه های ضد انقلاب به مردم متدین و بسیجی های فداکار کشور چسبانیده می شد...... انگیزه آنها که آموزش دیده و تشکیلاتی هستند را نباید در اظهاراتشان پس از دستگیری جستجو کرد.
  • ایرانی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    47 7
    اسید پاشان و ساچمه زنان را چیکار کردید؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    45 3
    این همه مهاجر افغانی در کشور چرا ؟؟؟؟!!!!!!! باید نسبت به خروج این عزیزان از کشور ایران جهت کسب رفاه حداکثری در کشور افغانستان با حاکمیت دولت برادر طالبان عزیز اقدام کرد و تا نفر آخر این برداران و زنان افغانی در ایران نسبت به اعزام آنها به وطن عزیزشان اقدام کرد آی مسئولان در خواب برای یک منفعت آنی ایران را تخریب نکنید
    • خودم IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      9 23
      خودت گفتی عزیزان.عزیزان هر وقت دوست داشته باشند می روند.چه کسی عزیزشو به زور بیرون می کنه. واسه شما طالبان هم که عزیزه وطن شان هم عزیزه پس خودت چرا نمی ری؟
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    34 4
    پرتوشون کنید کشور خودشون اگر راست میگید
  • Borzoo NO ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    47 3
    حالا کار بجایی رسیده که افغانی خا هم جهت تفریح و هیجانات کاذب بر روی زنان ایرانی بنـــزین می پاشند ؟؟ چرا به افغانستان و کنار طالبان نمی روند تا هیجانات کاذب خود را آنجا بعمل بیاورند؟؟ اینها از کجا تامین و تشویق میشوند ؟؟؟؟