رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت که به زودی طراحی سامانه جمع سپاری و بودجه ریزی مشارکتی به اتمام می رسد و رونمایی می شود.

اعضای شورا

به گزارش همشهری آنلاین، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: «سال گذشته حدود ۳ هزار مسئله و چالش شهر تهران در طرح رصد شناسایی و به ۱۷۰۰ پروژه تبدیل شده که  حدود ۸۰ درصد پروژه‌های مشارکتی شهروندان در بودجه مناطق ۲۲‌گانه محقق شد.»

این عضو شورا در ادامه به سامانه جدیدی که در حال طراحی است اشاره کرد و گفت: «امسال گام را فراتر گذاشته ایم و مدل جدید من شهردارم در قالب سامانه جمع سپاری و بودجه ریزی مشارکتی طراحی شده که به زودی رونمایی می شود. در این سامانه همه شهروندان از جمله نخبگان، متخصصان، کارشناسان و ... می توانند در پروژه ها خرد و کلان نظرات و پیشنهادات را مطرح کنند.»

مظفر همچنین با بیان این که برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران در این دوره تدوین شد، تاکید کرد: «تا پایان سال ۱۴۰۱ در زمینه هوشمند سازی ۴۸ درصد، حمل و نقل و ترافیک ۱۹ درصد، فرهنگی و اجتماعی ۱۹ درصد، ایمنی و بافت فرسوده ۲۶ درصد و محیط زیست ۳۸ درصد تحقق داشته است.»

به گفته رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی تعیین تکلیف پروژه‌های مشارکتی رها شده هم اقدام ارزشمند دیگری است که امروز مشکلات ۱۷ پروژه حل شده و به جریان افتاده و پیگیری ۱۹ پروژه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 789332
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha