سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است با کار تیمی می‌توان فوق‌ ستاره پرتغالی النصر را در بازی امشب دو تیم مهار کرد.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش مدیا، بازی بزرگ پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و گمانه زنی ها در مورد توان پرسپولیس در مقابله با کریستیانو رونالدو دیگر فوق ستاره های تیم النصر بسیار زیاد است.

در این میان برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق و فوق العاده محبوب پرسپولیس تاکید دارد تنها راه مهار رونالدو و دیگر ستاره های النصر فقط و فقط کار تیمی است.

برانکو ایوانکوویچ که در سال ۲۰۱۸ پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن و تنها با ۱۴ بازیکن تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برد، تاکید کرد:

 من در بازی امشب طرفدار پرسپولیس هستم و از دید من آنها در بازی امشب می‌توانند به پیروزی برسند. 

او درباره اینکه پرسپولیس در بازی امشب چطور می‌تواند رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر را مهار کند نیز این گونه توضیح داد: طبیعی است که کادرفنی هر تیمی دیدگاه های خاص خودش را برای هر بازی خواهد داشت اما من همیشه معتقد بوده ام برای مهار ستاره ها باید تیمی اقدام کرد نه فردی. به همین خاطر برای مهار رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر فقط و فقط کار تیمی بهترین راهکار است.من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم و اعتقاد و ایمان دارم اگر پرسپولیس بخواهد و اراده کند می تواند هر تیمی را تحت تاثیر قرار دهد.

کد خبر 789619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha