شهردار تهران گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر بین بچه‌های انقلابی منیت‌ها رنگ باخته و همه در کنار هم قرار گرفتند، بنابراین شاهد هستیم دستگاه‌های مختلف در کنار هم یک آثار خوبی را رقم زده‌اند که این موضوع حائز اهمیت است.

زاکانی

به گزارش همشهری؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین تقدیر از عوامل کلان پروژه‌های محرم و صفر گفت: رهبر انقلاب فرمودند که روزی سال را از ایام فاطمیه می گیرند به همان قرینه به اعتقاد بنده ما روزی سال از محرم و صفر و این ایام می گیریم و تمام کارهایی که انجام می شود برای آن است که توفیقات کل سال را برای خودمان داشته باشیم، بنابراین قدردان سیدالشهدا هستیم تا بتوانیم با اخلاص بیشتر و دقت این افتخار دائم را نگه داریم تا این توفیق هرساله نصیب ما شود.

زاکانی ادامه داد: نوع خلاقیتی که در برگزاری جشن‌ها و عزاداری در مراسم‌های جبهه انقلاب صورت گرفته است طوری است که این فعالیت‌های هنرمندانه بیشترین اثر و جذابیت را داشته باشد. اگر این مراسم ها در دل و قلب مردم ماندگار شده، نشان می دهد جبهه انقلاب در این مسیر به بلوغ رسیده چراکه تمام دشمنان دارند هجمه وارد می‌کنند و از طرفی جبهه انقلاب تلاش دارد برخلاف موج دشمن با خلاقیت پیش رود.

شهردار تهران گفت: وقتی مراسمی در داخل تهران برگزار می شود به سایر نقاط کشور نیز سرایت می‌کند و اثرگذار است پس از این جهت این جنس کارها در تهران اهمیت دارد و همین مسئله باعث می‌شود بتوانیم روز به روز  کارهای فرهنگی خود را توسعه دهیم. برای ما مهم است که محرم و صفر و یا جشن‌های معنوی را در مسیری قرار دهیم که اوج دستاوردها را داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر بین بچه‌های انقلابی منیت‌ها رنگ باخته و دیگر همه در کنار هم قرار گرفتند، بنابراین شاهد هستیم دستگاه‌های مختلف در کنار هم یک آثار خوبی را رقم زده‌اند که این موضوع حائز اهمیت است.

زاکانی اضافه کرد: خواهش دارم تمام اقدامات انجام شده مستندسازی شود چراکه آنچه که می‌ماند همین مستندسازی‌ها و الگوسازی‌هاست، خواهش دوم من این است که بنشینیم و نقد خوبی از نیمه خالی لیوان کنیم چراکه باید کاری که برای سیدالشهدا انجام می‌شود در حد اعلا باشد و تمام نواقص رفع شود.

شهردار تهران گفت: اگر در تهران بتوانیم زمینه آن را فراهم کنیم که جنس سبک زندگی برگرفته از معارف دینی را ترسیم کنیم، میتوانیم یک الگوی برتر را خلق کرده تا پیش‌رو برای سایر جوامع باشد. به طبع جامعه‌ای که در آن دروغ نباشد، خدمتگزاری به مردم دیده شود و محروم نوازی صورت گیرد مورد مطلوب در آن سر دنیا هم خواهد بود.

کد خبر 795280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha