مرد طلبکار به خاطر یک میلیون تومان، نقشه انتقام جویی هولناک کشید و با همدستی دوستش جوان بدهکار را تا یک قدمی مرگ برد.

قتل با چاقو - چاقوکشی

 همشهری آنلاین؛ سرنخ:اوایل هفته گذشته مردی با ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: از خانه همسایه ما که جوانی تنها است صدای درگیری به گوش می رسد و او فریاد زنان درخواست کمک می‌کند. من به مقابل آپارتمانش رفتم و زنگ زدم اما ناگهان صدایش قطع شد و هیچ کس هم در را باز نکرد. به نظر می رسد بلایی بر سر مرد جوان آمده است.

مرد جوان پس از تماس با پلیس، خود را به مقابل ساختمان رساند تا ماموران برسند اما در همین هنگام دو مرد که چاقو به دست داشتند درحالیکه سر و صورتشان خون آلود ساختمان را ترک کرده و متواری شدند. دقایقی بعد ماموران رسیدند و مرد همسایه که شوکه بود آنها را راهنمایی کرد و همگی به آپارتمان جوان تنها در طبقه دوم ساختمان رفتند.

آنها به محض ورود به خانه با پیکر خونین مرد جوان که هدف ۱۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود، مواجه شده و او را به بیمارستان منتقل کردند.

بازگشت به زندگی

جوان ۲۵ ساله اگر کمی دیرتر به بیمارستان می رسید جانش را از دست می‌داد. بخت با او یار بود که مرد همسایه به موقع با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد و همین باعث شد که پزشکان پس از انجام یک جراحی سنگین، جان او را از مرگ نجات دهند.

وی پس از بهبودی به ماموران گفت: ضاربان دو نفر از دوستانم بودند که هر ازگاهی برای مصرف مواد به خانه ام می آمدند. وی ادامه داد: من معتاد به شیشه هستم و ضاربان حمید و محمد نام دارند. آنها روز حادثه به خانه ام آمدند تا شیشه بکشیم. اما پس از مصرف مواد، ناگهان مرا به باد کتک گرفتند. حتی یکی از آنها به نام حمید با چاقو به جانم افتاد و بعد مقداری پول که در خانه داشتم را به سرقت بردند و گریختند. اگر مرد همسایه به دادم نمی رسید قطعا جانم را از دست داده بودم و الان زنده نبودم.

انتقام

با ثبت اظهارات این مرد، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و دو جوان معتاد را دستگیر کردند. ضارب که به جان دوستش سوء قصد کرده در تحقیقات گفت: حدود ۶ ماه قبل مبلغ یک میلیون تومان به شاکی قرض دادم که قرار بود یک ماهه به من برگرداند. اما او مدام امروز یا فردا می کرد که حدود ۶ ماه طول کشید. با این حال حاضر نبود بدهی اش را بپردازد و این موضوع مرا به شدت عصبی کرده بود. وقتی دیدم دوستم حاضر نیست بدهی اش را بپردازد تصمیم گرفتم با زور از او پولم را پس بگیرم.

وی ادامه داد: روز حادثه به همراه یکی از دوستانم برای مصرف مواد به خانه شاکی رفتیم. باز ماجرای بدهی را پیش کشیدم اما دیدم او حاضر به پرداخت نیست. عصبانی شدم و با چاقو به جانش افتادم. البته من و دوستم هم در این حادثه به شدت از ناحیه سر آسیب دیدیم. با این حال وقتی مرد بدهکار از شدت خونریزی بیهوش شد، خانه اش را بهم ریختیم و یک میلیون تومان پول را برداشتیم. در واقع سرقتی نبود، من فقط بدهی ام را بعد از ۶ ماه از او گرفتم.  

متهمان بازداشت شده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 796705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha