کنفدراسیون آسیا با جریمه ۲۰۰ هزار دلاری (۱۰ میلیارد تومانی) برای باشگاه سپاهان، نتیجه این بازی را هم سه هیچ به نفع الاتحاد کرده است.

سپاهان - الاتحاد

به گزارش همشهری آنلاین رای مربوط به بازی سپاهان - الاتحاد پس از دیدار تیم فوتبال این باشگاه با ملوان روی وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بنابر آنچه که خبرنگار ما از آن کسب اطلاع کرده، کنفدراسیون آسیا با جریمه ۲۰۰ هزار دلاری (۱۰ میلیارد تومانی) برای باشگاه سپاهان، نتیجه این بازی را هم سه هیچ به نفع الاتحاد کرده است. در حالی که این باشگاه از انجام سه بازی در ورزشگاه نقش جهان محروم است.

نکته جالب اینکه بازی بعدی سپاهان برابر آلمالیق در ورزشگاه آزادی برنامه ریزی شده، در حالی که نساجی هم در همان روز و همان ورزشگاه قرار است برابر نوف باخور دیگر تیم ازبک قرار بگیرد و اگر کمیته مسابقات ای اف سی رضایت ندهد، این دو مسابقه به صورت عجیبی پشت سر هم و در یک روز برگزار خواهد شد.

رای نهایی کمیته انضباطی که روز گذشته برگزار شده، همین است:
نتیجه بازی سپاهان - الاتحاد سه هیچ به نفع تیم میهمان خواهد بود.
باشگاه سپاهان ۲۰۰ هزار دلار جریمه پرداخت خواهد کرد (این جریمه سنگین شامل دو بخش مختلف مربوط به خود باشگاه سپاهان و رفتار هواداران می‌شود).
تیم فوتبال سپاهان از انجام سه بازی خانگی در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان محروم است.

بنابراین سه بازی سپاهان مقابل نیروی هوایی، آلمالیق و دیدار بعدی در ورزشگاه دیگر در ایران (آزادی) برگزار خواهد شد.

البته تعیین وضعیت بازی سپاهان و الاتحاد در نهایت با حکم دادگاه عالی ورزش خواهد بود چرا که سپاهان قبلا از کمیته مسابقات شکایتی را به این دادگاه ارجاع داده است که اگر این شکایت در زمان برگزاری مسابقات رسیدگی شود، احتمال تغییر نتیجه وجود دارد اما فعلا سپاهان باید بر مبنای شکست انضباطی ۳-۰ مقابل الاتحاد باید دور برگشت را آغاز کند و به همین دلیل بازی برگشت این تیم مقابل حریف عربستانی از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.

رای انضباطی ای اف سی در شرایطی منتشر خواهد شد که گفته می‌شد در بالاترین سطح سیاسی درباره آن مذاکره و تصمیم‌گیری شده و بازی تجدید می‌شود. اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

حالا همه در انتظار انتشار رسمی رای از سوی باشگاه سپاهان، فدراسیون فوتبال و البته کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند بود؛ بعد از بازی ملوان.

کد خبر 803867
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • araz IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    52 2
    این نتیجه کاملا قابل پیش بینی بود,ولی جریمه رو حدس نزده بودم,,,این جریمه رو مسئولین لیگ باید بدن که مسبب این تصمیم کنفدراسیون اونا هستن
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    30 2
    دیپلماسی اقتدار در رابطه ایران و عربستان به وضوح مشاهده می شود
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    36 3
    هم پیاز رو خوردبن هم چوب رو هم جریمه رو دادین
    • امیر US ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      0 1
      سلام الاتحاد اعتراض کرده فدراسیون ناجوانمردانه رای داده وربطی به دیپلماسی نداره همین که فرزندان ناخلف داعش حتی از تمثال سردار ملی ترس واهمه دارند. از ده ها برد ارزشش بیشتره واین لکه ننگ در تاریخ وجدان های بیدار همچون مهری بر پیشانیشون خواهد ماند.
  • نرگس IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    1 0
    واقعا اگه چنین چیزی بشه باید به حال مسئولین کشور گریست
  • الف IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    2 0
    کار سختی نیست اگه واقعا در بالاترین سطوح سیاسی (مظهر عقل و درایت و کاردانی) تصمیم گیری شده سه دقیقه اول بازی دروازه خالی سه تا گل میزنن تو دهن AFC بعد ادامه بازی رو شروع میکنن!!
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 8
    سردار شرمنده‌ایم نمی دانستم حتی مجسمه ای از شما برای ال سعود این قدر ترسناک هست که طاقت دیدن آن را ندارند
  • اشکان IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    4 22
    بنظر بنده سپاهان باید این مسابقات رو تحریم کند
  • مهدی CH ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 3
    آقای تاج کجاست؟ چرا سکوت کردن؟ کی جواب این افتضاح فوتبالی رو میده؟ الهام ساکت یا استاندار اصفهان؟ اصلا کسی مسئولیت قبول میکنه؟ برخوردی هم همیشه؟
  • عدس پلو IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    7 1
    اینا بیت المال نیست؟
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 0
    مدیریت ایرانی را عشق است!!!!
  • Momo IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    10 0
    عاقبت ریختن ماست تو قیمه
  • یه پرسپولیسی که پشتیبان همه تیما هست IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    آقای مسولی که اجبار میکنی مجسمه رابزارید خودت بیا جواب هواداران سپاهان را بده خودت بیا پول این ضرری که به باشگاهشون زدی رابده آقای مسولی که فقط سنگ جلو پای تیما میندازی چرا لال مونی گرفتی بیا پشت تریبون معذرت خواهی کن اخه چقدر هوادار باید ضربه بخوره همین بازی تا روز مسابقه معلوم نبود هوادار خانم راه میدن یا نه اخه حروم نیست اون پولی که می‌بری سر زندگیت؟
  • هوادار IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    بیدرایتی یک عده کار نابلد که همیشه به ورزش ایران ضربه میزنند
  • میثم IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    واقعا تاسف باره.ظلم تا کی..خدایی اگه سپاهان تو هر ورزشگاه دیگه ای هم بخواد میزبانی کنه باید اون ورزشگاه مملو از تماشاگر بشه و این اقتدار رو به رخ afc و همه کسانی که این ناجوانمردانگی رو انجام دادن بکشیم دیگه همچین مواقعی زرد و قرمز وآبی... نداریم.. بنده هم استان فارسی هستم. با آرزوی موفقیت وسربلندی برای ایران و ایرانی 🙏🏻
  • علی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    والا ماکه رایی توی سایت afcندیدیم نمیدونم شمابه چه چیزی استنادمی کنین؟قبل حکم انقدر از باخت سه هیچ شایعه ساختین که آخرش بواقعیت تبدیل شد..واقعازحمت کشیدن اصحاب رسانه