مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران گفت: امروز هم رانندگان تاکسی و هم مجموعه تاکسیرانی و برخی شهروندان از وضعیت موجود ناراضی‌اند.

اصلاح این وضعیت نیاز به یک تصمیم جدی دارد و این امر تنها با اصلاح ساختار و روش امکان پذیر است: بنابراین در تلاشیم تا چند ماه آینده وضعیت سازمان تاکسیرانی به سر و سامان برسد.

محمد باقر قالیباف، در حاشیه مراسم افتتاح موزه شهید رجایی، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگاری درخصوص وضعیت سازمان تاکسیرانی  گفت: در مجموعه تاکسیرانی تهران حتما اشکالاتی وجود دارد ولی باید ببینیم این اشکالات از سوی مدیر آن مجموعه است یا نوع ساختار و قوانین، چنین مشکلاتی را فراهم کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون بسیاری از رانندگان تاکسی از وضع موجود، فشار زیاد، تورم 25 درصدی، رشد قیمت 13 درصدی کرایه، لاستیک گران، نداشتن بیمه و... ناراضی‌اند.

قالیباف بیان داشت: امروز هم مجموعه رانندگان از این وضع ناراحتند و هم مجموعه تاکسیرانی. این کار نیاز به یک تصمیم جدی دارد و تنها با اصلاح ساختار و روش، این کار امکان‌پذیر است.

شهردار تهران با بیان اینکه قبول دارم که در حل این مشکل من باید دخالت کنم، گفت: باید فرصت این کار فراهم شود. در جلسه شورای شهر چند بار حل مشکل تاکسیرانی مورد بحث قرار گرفت و نتایج خوبی در بر داشت.

هفته گذشته نیز جلسه‌ای مفصل از سوی کمیته حمل‌ونقل شهرداری با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، بخش خصوصی و سازمان تاکسیرانی برگزار شد که تصمیم‌های خوبی در این خصوص گرفته شد و در چند ماه آینده اوضاع سازمان تاکسیرانی به سر و سامانی می‌رسد که همه مردم احساس کنند انضباط و منطق در این بخش حاکم شده است.

قالیباف همچنین در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران درباره بودجه مصوب مجلس برای متروی تهران با بیان اینکه براساس قانون از 290میلیاردی که باید به شهرداری واگذار می‌شده تنها 190 میلیارد پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در گزارش دیوان محاسبات هم وجود دارد، 100 میلیارد از آن مبلغ هنوز واگذار نشده است این در حالی است که دولت و شهرداری باید گزارش دیوان محاسبات را بپذیرند.

کد خبر 80415

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز