دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۱
۰ نفر

گروه سیاسی: 4 تیم از خبرنگاران همشهری به 4شهر آرادان، زادگاه محمود احمدی‌نژاد، الیگودرز، زادگاه مهدی کروبی، خامنه زادگاه میرحسین موسوی و مسجد سلیمان، زادگاه محسن رضایی رفتند

و گزارش‌هایی از این 4شهر و کودکی 4نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دهم تهیه کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد با اینکه در آرادان، هیچ قوم و خویش درجه یکی ندارد، اما گزارشگر همشهری توانسته با پسرعموی ناتنی او درباره خانواده ‌اش مصاحبه کند.

احمدی‌نژاد تنها 6ماه ابتدای تولد در آرادان بود. همچنین مردم آرادان هم از احمدی‌نژاد گفته‌اند و رایی که به او می‌دهند، به هر حال آنها احمدی‌نژاد را دوست دارند.

اما در الیگودرز، مهدی کروبی، کسانی بیشتر از احمدی‌نژاد دارد که به یاد بیاورند او را آخرین بار کی از نزدیک دیده‌اند.

هم‌بازی‌های کودکی، همسایه‌های جوانی، و فامیل هنوز در الیگودرز از کروبی تعریف و تمجید می‌کنند و البته ناراضی از بی‌توجهی شیخ به الیگودرز و هم شهری‌ها بودند: وقتی دست فلک او را به مسئولیت رساند، دیگر پشت سرش را نگاه نکرد.

اما مهندس موسوی که تنها 8سال در خامنه زیسته است، خاله‌ای فرتوت دارد که با خبرنگار همشهری هم کلام شد. او از درس و مشق میرحسین هم گفت. 

اما خبرنگار همشهری هنوز در مسجد سلیمان است. او به‌دلیل اعلام اخیر این کاندیدا یک روز پیش به زادگاه رضایی رفت. او هم گزارش جالبی از زادگاه و خانه پدری محسن رضایی دارد. این گزارش‌ها را می‌توانید به‌زودی در ویژه نامه‌ای که همشهری برای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری منتشر می‌کند، بخوانید.

کد خبر 80615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز