شهردار منطقه ۱۷ و ۲ تهران درباره وضعیت میادین میوه و تره بار در محله‌های مختلف این دو منطقه توضیحاتی دادند.

میدان میوه و تره بار

به گزارش خبرنگار همشهری؛ رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ در آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز احداث پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک، توضیح داد: معماری ایرانی اسلامی این بازار را متفاوت کرده است و تلاش اصلی شهردار تهران نیز احیای هویت تاریخی پایتخت است. ما نیز در منطقه ۱۷ به دنبال تقویت هویت تاریخی و انقلابی این هستیم.

او افزود: در این منطقه چهار میدان میوه و تره‌بار داریم؛ در سال آینده نیز ۳میدان تره‌بار دیگر در این منطقه افتتاح خواهد شد.

سیفی در پایان گفت: بازار فدک دو منظوره ساخته خواهد شد، در کناره تره‌بار این مجموعه امکانات ورزشی و فرهنگی نیز خواهد داشت؛ با ارائه خدمات چنین به شهروندان به دنبال ایجاد عدالت در مناطق جنوبی و شمالی هستیم.

همچنین صالحی شهردار منطقه ۲ در این مراسم گفت: از دوسال گذشته که موضوع ساخت میادین میوه‌وتره‌بار جدید در دستور کار قرار گرفت، در این منطقه به دلیل وسعتی که دارد پیگیری ویژه‌ای را انجام دادیم.

او با بیان اینکه ۱۷ قطعه زمین طی این دو سال به سازمان میادین پیشنهاد شد و در نهایت در کمیته جانمایی ۹ نقطه را تایید کردند، توضیح داد: امروز شاهد هستیم در دو فضای معرفی شده موضوع احداث بازار جدید به انجام رسیده و مجتمع میوه تره بار رزمندگان مدتی پیش افتتاح شد و بازار جودکی طی ماه‌های آینده افتتاح و امروز نیز بازار مهستان افتتاح شده است.

شهردار منطقه ۲ افزود: فعالیت این بازار که در ناحیه ۷ منطقه قرار دارد، از امروز فعالیت آغاز شد؛ ما در این منطقه ۲۴ بازار فعال داریم که با احداث میادین جدید ۳ محله ما که فاقد میادین بودند، نیز از این خدمت بهره‌مند شدند.

کد خبر 806217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha