سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: علیرضا حمشیدی صبح روز سه شنبه 15اردیبهشت در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه طی سخنانی آخرین اخبار مربوط به پرونده‌های مورد رسیدگی در قوه قضائیه را با خبرنگاران در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی قوه قضائیه گفت: بر اساس گفته قاضی پرونده پالیزدار حکم این پرونده اواخر اردیبهشت ماه صادر می‌شود.

جمشیدی در خصوص پرونده رکسانا صابری نیز گفت: پرونده صابری به شعبه 14 دادگاه تجدید نظر رفته و در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: برای رسیدگی به پرونده رکسانا صابری هفته آینده تعیین وقت شده و این امر به کانون وکلا، نماینده دادستان و نماینده وزارت اطلاعات اعلام شده است.

وی همچنین در پاسخ به سوءال خبرنگاری درباره بستری بودن رکسانا صابری به دلیل اعتصاب غذا در درمانگاه زندان اوین گفت: معاونت دادستان تهران اعلام کرده که رکسانا صابری در سلامت کامل به سر می‌برد و اعتصاب غذا نیز نداشته و مشکل جسمانی ندارد و اگر مشکلی داشته باشد طبیعی است که موظف هستیم او را تحت درمان قرار دهیم.

وی در پاسخ به سوءال خبرنگاری در مورد جمع آوری خانه‌های مجردی گفت: بر اساس آئین دادرسی کیفری در صورتی که پلیس به جرم مشهودی برخورد کند می‌تواند وارد عمل شود و به این جرایم رسیدگی کند و بلافاصله پرونده را جهت رسیدگی به دادسرا تحویل دهد.

وی تصریح کرد: اگر جرمی از مصادیق جرم مشهود نباشد حتما باید هر اقدامی با دستور مقام قضایی صورت گیرد و پلیس حق چنین کاری را ندارد.

کد خبر 80662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز