دختر نوجوانی که در دام ۲ آدم‌ربا گرفتار شده بود به پلیس گفت با یکی از آنها در فضای مجازی آشنا و دوست شده اما او از هویت جعلی استفاده کرده و دختر را گول زده بود.

سرنوشت زن - افسردگی - زن

به گزارش همشهری آنلاین، دختر ۱۶ ساله‌ای که در دام تهدیدآمیز ۲ مرد گرفتار شده بود و آنها قصد داشتند وی را به یکی از شهرهای غربی کشور منتقل کنند، با ردیابی اطلاعاتی نیروهای کلانتری احمدآباد مشهد در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد شناسایی شد و نجات یافت.

این دختر که اشک‌ریزان در آغوش مادرش آرام گرفته بود، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری احمدآباد مشهد گفت: حدود یک سال قبل در فضای مجازی با کامران آشنا شدم. تصویر او به جوانی ۲۰ساله شباهت داشت و بسیار خوش‌تیپ بود. او خودش را دانشجوی مهندسی برق معرفی کرد و به من وعده ازدواج داد به همین دلیل هم با او در فضای مجازی ارتباط داشتم و موضوع را برای یکی از همکلاسی‌هایم بازگو کردم.

از آن روز به بعد گوشی از دستم نمی‌افتاد و همه افکارم درگیر کامران بود تا اینکه یک روز پیام داد قرار است برای دیدار با من به مشهد بیاید. من هم که شیفته‌اش بودم برای ملاقات با او لحظه‌شماری می‌کردم. او گفت ساعت ۲ بامداد به مشهد می‌رسد اما چون کسی را در مشهد نمی‌شناسد مستقیما به در منزل ما می‌آید.

من هم برنامه‌ریزی کردم و تصمیم گرفتم شبانه از خانه خارج شوم و تا ساعت ۶ بامداد که برای رفتن به مدرسه آماده می‌شدم، با او باشم و سپس به خانه بازگردم. این بود که در روز قرار خوابم نبرد، به آرامی کیفم را برداشتم و از خانه بیرون آمدم.

با ترس و اضطراب منتظر کامران بودم که ناگهان مردی حدودا ۴۰ ساله از خودرو پیاده شد و در حالی که خودش را کامران معرفی می‌کرد از من خواست سوار خودرو شوم. خیلی ترسیده بودم چون هیچ شباهتی به کامران نداشت ولی او با تهدید مرا سوار کرد و به یک خانه متروکه برد.

او گوشیم را گرفت و در را به روی من قفل کرد. از ترس گریه می‌کردم و از اینکه به چنگ فردی شیطان‌صفت افتاده بودم خودم را سرزنش می‌کردم. از طریق تماس‌های تلفنی او فهمیدم که قرار است مرا ساعت ۱۰ صبح با هواپیما به غرب کشور ببرد. هنوز به فرودگاه نرسیده بودیم که نیروهای انتظامی از راه رسیدند و مرا نجات دادند.

بررسی های پلیس با دستگیری مرد ۴۰ ساله نشان داد که او هویت واقعی خود را پنهان کرده و با تصاویر دروغین دختر ۱۶ ساله را فریب داده است. بنابراین، با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد سید محمد سید گلستان رئیس کلانتری احمدآباد مشهد، تحقیقات گسترده‌ای برای کشف جرائم احتمالی دیگر وی و همدستش آغاز شد.

کد خبر 806917
منبع: خراسان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 0
    جنایات حوادثی مشهد زده رو دست کرج تهران. چرا با این همه اطلاعات رسانه ای پدر و مادر کم علم هستن!؟