معاون شهرداری تهران گفت: برخی گلایه های شهروندان درباره نظافت شهر درست است اما بدلیل وسعت برخی کوچه ها در محلات جنوبی تهران ما نمی‌توانیم سر هر کوچه باریک و تنگ مخزن نصب کنیم.

نظری

به گزارش همشهری؛ حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، با اشاره به اینکه ما اصلا کمبودی در زمینه مخازن زباله نداریم، به میزان لازم و حتی بیشتر از نیازمان مخازن زباله در انبارها وجود دارد و اگر کمبودی است شهرداران مناطق و شرکت پسماند در این زمینه باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: البته برخی مشکلات شهروندان در زمینه سرقت مخازن است که چند روزی زمان می برد تا مخزن جدید نصب و جایگزین شود اما طرحی درخصوص افزایش جانمایی در چیدمان مخازن زباله داریم که بزودی عملیاتی می شود.

معاون شهرداری تهران افزود: برخی گلایه های شهروندان درست است اما بدلیل وسعت برخی کوچه‌ها در محلات جنوبی تهران ما نمی توانیم سر هر کوچه باریک و تنگ مخزن نصب کنیم و ما باید در فضاهایی که کامیون حمل زباله می تواند تردد کند مخزن نصب کنیم.

وی در خصوص گلایه شهروندان درخصوص نحوه جمع آوری زباله ها نیز گفت: در این خصوص شرکت پسماند وارد عمل شده و قطعا در این راستا و با هدف بهبود کیفی کار و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، با پیمانکارانی که عملکردشان مورد رضایت شهرداران مناطق و یا شرکت پسماند نباشد، قطع همکاری خواهد شد و قرار داد آنها تمدید نمی شود.

به گفته نظری، شرکت پسماند طرح ارزیابی پیمانکاران زباله را از مدتی قبل شروع کرده و به طور قطع قرارداد پیمانکاران کم کار دیگر تمدید نمی شود.

جمع آوری زباله محلات در چهار نوبت

نظری درخصوص نحوه جمع آوری زباله در محلات تهران نیز گفت: طرح جدیدی از جمع آوری زباله در چند منطقه از جمله یک، سه، چهار، هشت، ۲۱ و ۲۲ به تازگی اجرایی و عملیاتی شده و اگر این طرح رضایت بخش بود در سایر مناطق نیز اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه سه تا چهار نوبت جمع آوری زباله در تهران داریم اما شهروندان ساعت خاصی زباله‌ها را از منزل خارج نمی‌کنند و اگر همه شهروندان در ساعت ۹ شب این زباله‌ها را از بیرون خارج کنند حتما کمک بزرگی به مدیریت شهری کردند.

کد خبر 808265
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha