نمایندگان مجلس شورای اسلامی با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در طول اجرای برنامه هفتم توسعه موافقت کردند که بر اساس آن حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و همطراز می‌رسد.

حضور رئیسی در مجلس شورای اسلامی

به گزارش همشهری‌آنلاین، نمایندگان در جلسه علنی امروز( سه شنبه،30آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مواد ارجاعی کمیسیون تلفیق، بندالحاقی ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم را به تصویب رسانند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در طول اجرای برنامه هفتم توسعه موافقت کردند که بر اساس آن حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و همطراز می‌رسد.

بندالحاقی- به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز منتاسب سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق و فوق العاده های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و همطراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه اقدام لازم را به عمل آورد این افزایش از سال ۱۴۰۳ در سال اول معادل ۴۰ درصد و در سال های دوم و سوم هر کدام ۳۰ درصد ما به التفاوت تا ۹۰ درصد یاد شده خواهد بود. آئین نامه اجرائی این بند به تصویب هیئت وزیران می رسد.

کد خبر 809275
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    مجلس سن بازنشستگیرو 75 سال کرد. اینو باید منتشر کنی نه اینکه 50 ساله میگن همسان سازی میکنیم.
  • US ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه...... انتخابات نزدیک و نمایندگان مجلس هم شروع بکار کرده شما نمایندگان اگر اهل عمل بودید مدت ها قبل برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وکشوری کاری صورت داده بودید در کشوری که تورم روزانه بالا میرود در چنین شرایطی یک فرد بازنشسته چگونه می تواند زندگی کند مردم ما مردمی هستند آگاه و‌گول اینگونه موارد را نخواهند خورد