ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مفاد مندرج در بیانیه سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در خصوص موشک فتاح ۲ را گمراه کننده، فاقد هرگونه مبنای حقوقی و دارای اهداف و انگیزه‌های خاص سیاسی دانست.

ناصر کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر پایان کلیه محدودیت‌های موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران در سطح شورای امنیت از ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲، ادعاهای مطروحه در بیانیه سه کشور اروپایی را غیرقابل قبول و فاقد هرگونه مبنای حقوقی دانست.

این سه کشور اروپایی در بیانیه اخیر خود با محکوم کردن رونمایی از موشک فتاح۲ از سوی ایران، این اقدام را تهدیدی برای امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانسته بودند.

کنعانی در ادامه تصریح کرد: توسعه و تقویت توانمندی متعارف موشکی‌ جمهوری اسلامی ایران ‌با هدف بازدارندگی و براساس نیازهای دفاعی کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اتهام‌زنی بی‌پایه برخی طرف‌ها، تاثیری بر حقوق و اقدامات مشروع جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی ندارد.

کنعانی به سه کشور اروپایی توصیه کرد از طرح ادعاهایی که هیچ کمکی به تعاملات ایران و اروپا نمی کند، پرهیز کنند.

عصبانیت ۳ کشور مطرح اروپایی از ایران به دلیل رونمایی از موشک «فتاح۲» | فقط ۴ کشور این موشک هایپرسونیک را دارند

کد خبر 812124
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 95
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 3
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      1 0
      کپی از تلگرام ممنوع
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 2
    صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    3 2
    حملات وحشیانه «اسرائیل» در غزه جنایت جنگی است آمریکا،انگلیس، اروپا و سازمان های بیم المللی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل در غزه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 1
    آمریکا هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. اسرائیل هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. سکوت شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره جنگ غزه به نفع اسرائیل، آمریکا و اروپا است
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 2
    ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 55 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 2
    مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لفاظی اسرائیل درباره سلاح هسته‌ای را نادیده می‌گیرد. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع، حمایت و استقبال کرده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است. دیگر هیچ کس حق ندارد درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران با گروسی مذاکره، گفت وگو و همکاری کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است. تجاوز اسرائیل و آمریکا به غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینه های درست است و هم واجب است. اروپایی‌ها به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند عملکرد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نفع جهان نیست و تاکنون هم نبوده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا تاکنون در باره برنامه هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است. همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون غلط و اشتباه بوده است. سوال اینجاست که پس چرا آمریکا، کشورهای اروپای
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 2
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود. سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 2
    آمریکا در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. اسرائیل در غزه مرتکب نسل‌ کشی شده است. به خاطر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 98 هزار خانواده در غزه بدون سر‌پناه هستند.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 2
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 2
    هواپیماهای ائتلاف آمریکا 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند جنگنده‌ها و پهپادهای ائتلاف آمریکا طی 24 ساعت گذشته 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند. ائتلاف آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت و پشتیبانی می کند. آمریکا جنایتکار و اروپا حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند. صهیونیست‌ها در اصل سرباز آمریکا هستند. تروریست‌ها در اصل سرباز آمریکا و اروپا هستند. مقامات جنایتکار رژیم اسرائیل و آمریکا باید محاکمه شوند.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 2
    کشتار زنان و کودکان در غزه ناقض کنوانسیون‌های بین‌المللی است. تجمع آذری‌ها در اردبیل: دولت آذربایجان صادرات نفت و غذا به اسرائیل را متوقف کند.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 2
    جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، غزه و هم کشورهای اسلامی است.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 2
    سیل ویرانگر در جمهوری آذربایجان و سکوت بی شرمانه شبکه‌های تلویزیونی جمهوری آذربایجان شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 2
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار دست از مداخله در امور داخلی ایران بردارید
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    خبرنگار جمهوری آذربایجان در اروپا حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان در امور داخلی ایران را ندارد شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند. هیچ اعتمادی به جمهوری آذربایجان نداریم.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار 1 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند. 2 - آمریکا جنایتکار به همراه غرب جنایتکار به اسم مبارزه با تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در سراسر منطقه مسلمانان را قتل عام می کنند، جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به همراه نیروهای ترکیه با پهپادهای ساخت ترکیه و اسرائیل در قره باغ کوهستانی نظامیان ارمنستان را قتل عام کردند.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو آمریکا رسما از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا رسما از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو ترکیه رسما از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو در این مدت 13 سال بیش از 999 هزار تروریست از طریق مرزهای ترکیه وارد سوریه و عراق شده‌اند و همچنان نیز ادامه دارد. چرا رسانه‌های بیگانه از سال 2011 تاکنون که در مورد جنایت های تروریستهای وابسته به ترکیه در سوریه سکوت می‌کنند؟
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در جمهوری آذربایجان ببندند کاخ سفید دهان‌سگ‌هارش در شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان را ببندند.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده اردوغان و نتانیاهو حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - غرب 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    اهانت مجدد به قرآن کریم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت بی شرمانه دولت سوئد بوده است. شبکه ANT TV باکو به فکر حل وصل مشکلات ارمنستان و جمهوری آذربایجان باشد که از سال 1992 تاکنون حل وفصل نشده است، نه به فکر مردم آذربایجان ایران شبکه ANT TV باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰/ مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی در مورد صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود، مشکل اصلی آمریکا و کشورهای اروپایی با ایران هیچ ارتباطی و ربطی به صلح آمیز هسته ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است. مشکل اصلی آمریکا و کشورهای اروپایی با ایران از مرداد ماه سال 1332 شروغ و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. مشکل اصلی آمریکا و کشورهای اروپایی با حکومت نظام جمهوری اسلامی از سال 1357 شروغ و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است. آمریکا جنایتکار با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است. دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 1397 با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین و در سایه سکوت بی شرمانه آژانس از توافق هسته ای و برجام به صورت غیر قانونی خارج شده است.
  • بابائی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • بابائی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    در این مدت 56 روز بیش از 98 هزار واحد مسکونی در غزه توسط اسرائیل و آمریکا به طور کامل ویران شده است.
  • نعمت IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    کاشکی دولت به وضعیت اسفناک اقتصادی هم واکنش نشان دهد.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 1
    و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار توافق هسته ای و برجام را نقض کردند. آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 100 درصد فقط عامل اصلی مشکل توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بودن و هنوز هم هستند. شرم آور و تاسف بار است که رافائل گروسی بی ادب مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون در مورد بمب های اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    مسئولیت هرگونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است، زیرا رژیم صهیونیستی در حال تهدید جهان با بمب اتمی است. مسئولیت هرگونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است، زیرا رژیم صهیونیستی NPT و پادمان را امضا نکرده است و امروز این رژیم در حال تهدید جهان با بمب اتمی است. با این آگاهی که امروز مردم در سراسر جهان پیدا کرده و از مظلومیت فلسطین حمایت کردند، موجبات رسوایی هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی فراهم شد. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 54 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لفاظی اسرائیل درباره سلاح هسته‌ای را نادیده می‌گیرد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع، حمایت و استقبال کرده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    دیگر هیچ کس حق ندارد درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران با گروسی مذاکره، گفت وگو و همکاری کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است. اروپایی‌ها به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند عملکرد شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نفع جهان نیست و تاکنون هم نبوده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا تاکنون در باره برنامه هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است. همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون غلط و اشتباه بوده است. سوال اینجاست که پس چرا آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون در مورد برنامه هسته‌ای خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی کنند. اروپایی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند چرا که هیچ اختیاری از خودشان ندارند.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 1
    و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند...
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳/ و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ سوریه، تسلیحات همه گروه های تروریستی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ یمن، تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات اوکراین را تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات رژیم کودک کش صهیونیستی را تامین می کنند.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱/ فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران دیگر به آمریکا جنایتکار ارتباطی و ربطی ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار باید بداند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱/ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار حق حرف زدن در مورد غنی سازی وغیره ایران را ندارد. سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲/ شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲/ مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی غنی‌سازی اورانیوم تا 84 درصد ندارد چون به خاطر که آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است و همچنان نیز ادامه می دهد. مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی غنی‌سازی اورانیوم تا 84 درصد ندارد چون به خاطر که آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴/ آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس دیگر آمریکا خیانتکار و خیانتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره غنی‌سازی اورانیوم وغیره را ندارد.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴/ که تمام گزینه ها در قبال ایران روی میز است/ باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴/ سوال بنده این است که چرا آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکردند و هنوز هم همکاری می کنند. پس همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد صلح آمیزهسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵/ انقلاب ۴۴ ساله شد آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند/ انقلاب ۴۴ ساله شد اروپا هیچ غلطی نتوانست بکند/ انقلاب ۴۴ ساله شد اسرائیل هیچ غلطی نتوانست بکند.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶/ آمریکا جنایتکار فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد. اروپا جنایتکار فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶/ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جنایتکار ثابت کرد که یک تروریسم بین المللی است. از سال 1918 تاکنون برای مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶/ کاخ سفید جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟ تل آویو جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد؟
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷/ کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین به‌زودی به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد آمریکا جنایتکار در جنگ اوکراین متهم است، نه مدعی
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷/ که آمریکا درحال ارسال کمک‌های نظامی به عربستان سعودی در جنگ یمن است/ که آمریکا درحال ارسال کمک‌های نظامی به عربستان امارات در جنگ یمن است.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸/ آمریکا به دنبال ارسال تسلیحات ممنوعه به اوکراین/ آمریکا، ترکیه، اسرائیل، داعش با همدستی با مسئولان اقلیم کردستان عراق نفت عراق را غارت می کنند
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰/ بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰/ ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱/ ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱/ پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    1 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱/ دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳/ دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. 100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر آمریکا و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟ و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار خاک فلسطین اشغال کرده است. و هنوز هم آمریکا جنایتکار از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند. آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو و جوابگو باشد.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰/ آمریکا جنایتکار در متوقف کردن حرکت ملت ایران ناکام مانده است/ اروپا جنایتکار در متوقف کردن حرکت ملت ایران ناکام مانده است.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱/ آمریکا مشکل جهان و منطقه است.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱/ آمریکایی ها و هم اروپایی ها از عربستان رشوه میگیرند و هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ اوکراین برای صلح آماده نیست/ آمریکا از ارسال سلاح به اوکراین خودداری کند/ شهروندان آلمانی از ارسال سلاح به اوکراین حمایت نمی‌کنند
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲/ کنگره آمریکا خواستار تحریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد/ کنگره آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹/ توان دفاعی ایران به این سه کشور چه ربطی داره ،بهتره برن کشکشون را بسابن !
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان برای همکاری با داعش/ انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
  • اعتراض IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳/ نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳/ این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد. حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.
  • حرف دل همه مردم دنیا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲/ دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا
  • بابائی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴/ بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه که شمار قربانیان حملات امروز رژیم صهیونیستی در این شهر، به 178 شهید و 589 زخمی رسیده است. سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در سوریه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
  • بابائی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند. این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد. حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایت می کنند، آدم می کشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند. آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، صهیونیست ها جنایتکار و مزدورانشان ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    شرم آور و تاسف بار است که امانوئل ماکرون بی ادب رئیس‌جمهور فرانسه جنایتکار علنی و آشکار از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه دفاع و حمایت می کند. هدف رژیم صهیونیستی و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نسل کشی و نابودی کلی غزه است
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی غیرنظامیان غزه توسط آمریکا و اسرائیل پذیرفتی نیست آمریکا، اسرائیل، هر دو در نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 56 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است. اسرائیل جنایتکار در این مدت 56 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    آمریکا شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. غرب شریک جرم کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه است. تجاوزهای رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب به غزه درحال افزایش است. سکوت دولت های مدعی حقوق بشر درمقابل نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ خواهد ماند سکوت دولت های مدعی حقوق بشر، توسعه یافتگی و تمدن در مقابل جنایت های جنگی رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی مردم غزه به عنوان لکه ننگی در تاریخ جهان خواهد ماند. وضعیت جدیدی که جهان با آن مواجه است و درگیری‌هایی که بوجود آمده است جنگ حق علیه باطل است و در این جنگ سازمان‌های بین‌المللی و دولت هایی که همیشه مدعی دفاع از کودکان و زنان بوده‌اند ولی در این موضوع مهم که یک نسل کشی و جنایت جنگی است سکوت کرده اند و نقاب از چهره واقعی آنان برداشته شد.
  • بابائی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰ جو بایدن شریک جرم جنایت های اسرائیل و متحدانش در جنگ غزه بوده است.
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    اسرائیل از ورود کمک به غزه جلوگیری می‌کند اسرائیل از ورود کاروان‌های کمک به غزه از طریق گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند. اسرائیل از ورود کاروان‌های کمک از طریق گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند. امروز نیروهای اشغالگر اسرائیلی به تمامی سازمان‌ها و نهادها در گذرگاه مرزی رفح اطلاع دادند که ورود کامیون‌های کمک از سمت مصر به نوار غزه ممنوع است. در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴/ طرفداران باشگاه آث میلان در اعتراض به کشتار فلسطینی‌ها به ویژه کودکان غزه توسط جنایتکاران اسرائیلی بنری را در داخل ورزشگاه نصب کرده بودند که روی آن عبارت پر معنایی نوشته شده بود.آن عبارت این بود: «آن زمانی که بچه‌ها خوابند ساکت باشید، نه زمانی که درحال مردن هستند.»در مورد این یک جمله ساعت‌ها می‌شود صحبت کرد.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳/ اسرائیلی‌ها از مصاحبه اسرای آزاد شده خود و بیان حقایق به وحشت افتاده‌اند به گونه‌ای در شبکه ۱۴ عبری خانواده اسرا تهدید شده‌اند که یا دهانشان را بسته نگه می‌دارند یا رژیم دهانشان را می‌بندد. اما سنت الهی این است که به‌رغم همه فشارها حق و واقعیت آشکار شود.
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲/ رژیم صهیونیسـتی به دور از چشم رسانه‌ها سالیان سال اسـت که به معنای واقعی کلمه در حال قصابی کردن مردم فلسطین است، اما به دلیل این که به میزانی که امروز شاهدیم، نبوده، و خود مردم درعرصه خبررسانی فعال نبوده‌اند‌، رسـانه‌ها به آن توجه نمی‌کردند. اما به واسطه حجم بالای جنایات امروز رژیم صهیونیستی مردم اکثر کشورهای جهان پای کار آمده‌اند و جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱/ جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل در جنگ غزه این گفته جمهوری اسلامی ایران را که رژیم کودک‌کش صهیونیستی بی‌رحم بوده و به هیچ کدام از قوانین بین‌المللی پایبند نیست‌، بعد از سال‌ها به جهانیان ثابت کرد. امروز میلیون‌ها نفر در شهرهای مهم اروپایی و ایالت‌های مختلف آمریکا به خیابان آمده و علیه سیاست‌های اسرائیل شعار می‌دهند. ‌هاله دروغین مظلوم‌نمایی که دور تا دور اسرائیل پیچیده بودند، از بین رفته است.
  • بابائی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 2
    سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه هستند.
  • موسی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    بسمه تعالی کشور عزیزمان ایران باید از هر ثانیه برای پیشرفت در تمام زمینه ها استفاده کند.کشورهای جنایت کار غربی که تمام دنیا را ملک خود می‌دانند به هیچ عنوان تاب تحمل کوچکترین رشد کشورهای غیر غربی را ندارند از تمام تلاشگران نطامی و اقتصادی و سایر دلسوزان کشور عزیزم تشکر میکنم.
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰/ سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا در غزه هستند. آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است. سه کشور اروپایی شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    ۰۲:۱۶ ۱۴۰۲-۹-۱۱ تجاوز هوایی صهیونیستی به حومه دمشق/ رسانه‌های رسمی سوریه بامداد شنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در حومه دمشق خبر دادند. سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و آمریکا در سوریه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    ۰۲:۱۶ ۱۴۰۲-۹-۱۱ تجاوز هوایی صهیونیستی به حومه دمشق رسانه‌های رسمی سوریه بامداد شنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در حومه دمشق خبر دادند. درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند. حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از ۱۶ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد. نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه در اولین روز از پایان آتش‌بس در غزه، حملات همه‌جانبه خود علیه شهروندان این باریکه را از سر گرفته و بیش از ۱۷۸ فلسطینی را به شهادت رساندند. نیرو‌های مقاومت فلسطین و لبنان نیز در پاسخ به این جنایت‌ها تجمعات نظامیان صهیونیستی را هدف قرار دادند.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 2
    بیش از ۶۵۰۰ نفر در غزه همچنان زیر آوار هستند. ملت‌های جهان اکنون نسبت به وحشی گری صهیونیست‌ها و آمریکایی ها آگاه شدند.
  • US ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 1
    دولت چرا دوست دارد مرتب واکنش نشان دهد وقتی شما از خود واکنش نشان ندهید آنها نیز بی خیال خواهند شد
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    از سال 1359 تاکنون در هر جای در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • بابائی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است. حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است. ولی اما متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و باز هم همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می کنند.
  • جواد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    درست است که سلاح هسته‌ای یک سلاح ضد بشری و منفور است ،ولی در جایی که اسرائیل به تهدید کاربرد سلاح هسته‌ای می کند،و آژانس بین‌المللی تنها نظاره گر است،و کشورهای دیگر بطور مجدانه خواستار خلع سلاح هسته‌ای اسرائیل نیستند و چه بسا اسرائیل ذیل چتر حمایتی آمریکا کاربرد سلاح هسته‌ای و قدرت انفجاری آن را در محل آزمایشات سلاح هسته‌ای , آمریکا تست نموده است،ایا روزگار غزه و روند جنایت اسرائیل در آنجا ما را به تفکر در خصوص دکترین دفاعی خود وا نمی دارد ؟