تیم سانتوس برزیل با قبول شکست مقابل فورتالزا پس از ۱۱۱سال به لیگ دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد.

سقوط سانتوس

به گزارش همشهری‌آنلاین، سقوط تاریخی سانتوس به لیگ دسته دوم برزیل و قهرمانی پالمیراس اتفاق بزرگی در فوتبال آمریکای‌جنوبی بود. اندریک، بازیکن ۱۷ساله رئال‌مادرید که تا تابستان آینده در پالمیراس بازی می‌کند، دومین قهرمانی‌اش را هم در لیگ سری‌آ برزیل به‌دست آورد. او در ۸بازی آخر ۶گل به ثمر رسانده و در کنار نیمار و رونالدو سومین بازیکنی است که پیش از ۱۷سالگی موفق به زدن ۱۰گل در لیگ می‌شود.

از طرفی، تیم سانتوس پس از ۱۱۱سال به لیگ دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد. سانتوس در خانه مقابل فورتالزا با نتیجه ۲بر یک شکست خورد و برای نخستین بار در تاریخ خود به لیگ دسته دوم مسابقات قهرمانی برزیل سقوط کرد.

سانتوس ۸بار قهرمان برزیل (۱۹۶۱، ۱۹۶۲، ۱۹۶۳، ۱۹۶۴، ۱۹۶۵، ۱۹۶۸، ۲۰۲۲و ۲۰۰۴) و همچنین ۳بار قهرمان کوپا لیبرتادورس (۱۹۶۲، ۱۹۶۳و ۲۰۱۱) شده است.

آتش زدن خودروی بازیکن فوتبال |‌ اقدام هواداران خشمگین پس از تلخ‌ترین شکست!

سانتوس در زمان حضور پله فقید بیشترین عناوین را کسب کرد. هواداران سانتوس پس از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم خودروی استیون مندوزا یکی از بازیکنان این تیم را آتش و در خیابان‌های سائوپائولو دست به شورش زدند. چندین خودرو و اتوبوس دیگر در مجاورت ورزشگاه ویلا بلمیرو نیز آسیب دیدند و سوختند. همچنین اتوبوسی که تیم سانتوس را به ورزشگاه آورده بود، با نزدیک شدن به پایان بازی، با عجله از ویلا بلمیرو خارج شد و بازیکنان با خودروهای شخصی ورزشگاه را ترک کردند.

آتش زدن خودروی بازیکن فوتبال |‌ اقدام هواداران خشمگین پس از تلخ‌ترین شکست!

کد خبر 814218
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha