چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
۳ نفر

هوش مصنوعی مولد از سال گذشته در حال طوفان به پا کردن است و محصولاتی از غول‎های دنیای فناوری نیز در میان این طوفان غوغا می‌کنند. اکنون گوگل کروم در حال آماده سازی ویژگی جدیدی است که با استفاده از هوش مصنوعی تم‌های سفارشی برای مرورگر ایجاد می‌کند.

گوگل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ناین تو فایو، تم‌های گوگل کروم از زمان راه‌اندازی در بیش از یک دهه پیش، بخشی نمادین از مرورگر بوده‌اند و با گذشت زمان، این شرکت به افزودن گزینه‌های بیشتر ادامه داده است. این گزینه ها شامل یک نوار کناری برای تم های سفارشی است که اوایل امسال اضافه شد. با این حال، به زودی، این نوار کناری هم اصلاح می شود. در نسخه‌های فعلی Canary Google Chrome، مشاهده شده است که گوگل در حال کار بر روی یک تولیدکننده هوش مصنوعی جدید برای مضامین مرورگر است. این به کاربران امکان می‌دهد یک تم کاملاً سفارشی ایجاد کنند که از هوش مصنوعی مولد برای پس‌زمینه‌ها و جزئیات منحصربه‌فرد استفاده کند.

این ویژگی جدید که توسط گوگل با عنوان «ایجاد تم با هوش مصنوعی» نامگذاری شده است، نسبتاً ساده کار می کند. در کنار سایر تم های کروم، گوگل گزینه جدیدی را برای ایجاد تم شخصی نشان می دهد. برای شروع، کاربران موضوعی را از میان گزینه های مناظر، ساختمان ها، غذا، طبیعت و غیره انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید:

هنگامی که یک موضوع کلی تصمیم گیری شد، کاربران می توانند با انتخاب سبک هنری و همچنین حالت و برخی از گزینه های رنگی، موضوع را به خوبی تنظیم کنند. البته در حال حاضر، این ویژگی فعال نیست، بنابراین کسی نمی داند که تصاویر پس زمینه نهایی چگونه خواهند بود.

با توجه به تمرکز مداوم گوگل بر هوش مصنوعی در محصولات خود، به احتمال زیاد شاهد عرضه این هوش مصنوعی در ماه‌های آینده خواهیم بود.

کد خبر 815437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha