یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
۱ نفر

اپل برای تامین صفحه‌نمایش‌های تاشو موردنیاز برای ساخت آیفون تاشو با سامسونگ قرارداد جدیدی بسته است. هنوز جزئیات کاملی از این قرارداد دردسترس نیست.

گوشی تاشوی اپل

به ‌گزارش همشهری آنلاین و به نقل از تک‌ناک، سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) در ‌زمینه تولید صفحه‌نمایش‌های صنعت گوشی‌های هوشمند پیشرو و اپل مدت‌ها بزرگ‌ترین مشتری آن بوده است. مطمئناً سازنده آیفون نیز به‌سراغ شرکت‌های دیگر رفته است؛ اما وقتی از برترین صفحه‌نمایش‌های بازار صحبت می‌شود، سامسونگ جایی است که همه راه‌ها به آن ختم می‌شود.

طبق گزارش دیجی‌تایمز، این غول‌های فناوری آمریکایی و کره‌ای برای تولید صفحه‌نمایش‌های آیفون تاشو توافق‌نامه‌ امضا کرده‌اند. این قطعاً خبر خوشی برای همه کاربران اپل است؛ اما تنها چیزی که نمی‌دانیم، این است که اولین دستگاه تاشو اپل چه دستگاهی خواهد بود. پیش‌ازاین تک‌ناک در خبری اعلام کرد که ممکن است اولین محصول تاشو اپل آیفون نباشد و ابتدا آیپد تاشو عرضه شود. درهرصورت، نکته جالب این است که حالا این دو شرکت باهم توافق کرده‌اند.

تا جایی که به جدول زمانی مربوط می‌شود، بعید است که امسال در ماه سپتامبر شاهد عرضه دستگاه تاشدنی اپل باشیم و ازآنجاکه این شرکت به‌تازگی آیپد ایر و آیپد پرو جدید را عرضه کرده، بعید است که خبری درباره تبلت تاشو اعلام شود. بااین‌حال، کوپرتینویی‌ها می‌توانند هریک از این دستگاه‌ها را در مراسم رونمایی آیفون ۱۶ رسماً معرفی کند. باوجوداین، بهتر است فعلاً با احتیاط به این موضوع نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید:

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد که سری جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد سامسونگ، به‌زودی با رقیب جدی اپل روبه‌رو خواهد شد. انتظار می‌رود که بازار گوشی‌های هوشمند با عرضه آیفون تاشو شاهد ورود به عصر نوینی باشد.

کد خبر 851034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha