فرزین محدث بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هر کس از شهادت هموطن من احساس خوشحالی کند هموطن من نیست. ما درباره نقاط مشترکمان با کسی شوخی نداریم.

فرزین محدث

به گزارش همشهری آنلاین، فرزین محدث بازیگر سینما و تلویزیون، بامحکوم کردن جنایت تروریستی کرمان گفت: ترور و تروریست به هر شکلی یک عمل عاری از انسانیت است.

وی افزود: منظورم از این عمل، خوی حیوانی نیست چون حیوان، به همنوع خودش و به دیگران آسیب کمتری وارد می‌کند. این یک صفت شیطانی است. وقتی هموطنان ما بر اثر یک حادثه ای به این شکل به شهادت می رسند، وظیفه تمامی ما که در یک مرز و بوم زندگی می کنیم و ایرانی هستیم این است که کنار هم باشیم.

این بازیگر با تاکید بر اینکه سکوت درباره این جنایت جایز نیست، ادامه داد: با هر سلیقه و هر نگرشی، مرز و بوم کشور و مردم سرزمینمان برای ما اهیمت دارد. هر کسی که بخواهد کوچک ترین آسیبی به این خاک، به این مرز و بوم و یا به هموطنان من بزند من در مقابل آن ها می ایستم.

محدث با بیان اینکه هرکس از شهادت هموطن من احساس خوشحالی کند، هموطن من نیست، خاطرنشان کرد: ما با هر نگاه، هر سلیقه و هر گرایشی، در نقاطی مشترک هستیم و در این نقاط با کسی شوخی نداریم.

کد خبر 821830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 1
    تو خودت رو سر پا نگه دار . بقیه پیش کش
  • AU ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 2
    جناب آقای فرزین محدث صید خاویار شمال در مرز نابودی است ، کمتر از ۳۰ درصد جنگل ها باقی مانده ، رودخانه ها ، دریچه ها و منابع زیر زمینی خشک شد ، تورم از زمان جنگ بدتر شد ، گوشت به نزدیک ۱ میلیون تومان رسید ، اعتیاد و بیکاری جوانان بیداد میکند...........کوچک ترین آسیب ؟
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    احتمالا روی سخن شما با سلبریتی بیسواد ، متوهم و وطن فروشی چون کریمی نیست ؟ آدم نیست که حیوانی ست انسان نما و شبیه صهیونیست‌ های کودک کش و درنده