چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

آسمان بیشترین مناطق کشور تا اواخر وقت امروز چهارشنبه (۲۷ دی) صاف است و از آخرین ساعات شب تا فردا پنجشنبه (۲۸ دی) بارش باران آغاز می‌شود.

تهران هوا باران

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: ‌ «بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر به شکل باران همراه با وزش باد شدید و کاهش دماست. بارش‌ در ارتفاعات به شکل برف است.»
کبری رفیعی افزود: «انتظار می‌رود روز جمعه (۲۹ دی) با توجه به اینکه موجی مناطق جنوبی عبور می‌کند، در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور بارش پراکنده، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی داشته باشیم.»
به گفته رفیعی، روز شنبه (۳۰دی) در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود. چهارشنبه (۲۷ دی) آب‌های خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است. مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و تا حدودی بوشهر افزایش ارتفاع موج را دارند. محدودیت‌هایی هم برای انجام فعالیت‌های دریایی به همراه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره دمای هوای تهران خاطر نشان کرد: «آسمان تهران صاف است و پیش‌بینی می‌شود بیشینه دما به ۱۳ درجه و کمینه دما هم به ۴ درجه سانتی گراد برسد.»

بیشتر بخوانید:
ماجرای عروس و دامادی که گرفتار برف شدند | بیشترین حوادث کوهنوردی در ارتفاعات تهران | مردم هشدارها را جدی بگیرند

کد خبر 825056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدلطفی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 1
    تمام.دروغ.است.هوا.شناسایی.اگر.راست.میگفتند.تا.حالا.ابرها.بار.ور.کرده.بود