شهردار منطقه ۱۱ درباره کشف حمام تاریخی در پی فرونشست خیابان کارگری در محدوده میدان قزوین توضیحاتی ارائه داد.

فرونشست

سید محمد موسوی پور در گفتگو با همشهری آنلاین با رد شایعات مربوط به وجود یک حمام تاریخی در زیر محل فرونشست خیابان کارگر جنوبی در محدوده میدان قزوین، گفت: شایعاتی مبنی بر کشف حمام تاریخی و ملک میراثی تحت خیابان کارگر مطرح شده که واقعیت ندارد و طبق شواهد و تصاویر، یک سرویس بهداشتی عمومی با ۳الی۴چشمه تحت این مسیر در فرونشست دیده شده است که با کارشناسی اولیه فاقد قدمت میراثی است و قدمت آن به دو یا ۳ دهه قبل بر می‌گردد.

او در ادامه تأکید کرد: پس از تلاش بی وقفه شب گذشته همکاران معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ طی بامداد بارانی تهران با هدف تسهیل تردد صبحگاهی امروز شنبه، گود ایجاد شده در خیابان کارگر ضلع شمالی میدان قزوین مرتفع شد و صبح امروز مورخ ۷ بهمن شاهد تردد روان خوردوها در خیابان کارگر جنوبی هستیم

شهردارمنطقه ۱۱ درخصوص اقدامات انجام شده پس از وقوع حادثه نیز توضیح داد: به محض وقوع این حادثه، دستگاه های امداد رسان و خدمات رسان ذی ربط از جمله سازمان آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب،اداره مخابرات و اداره برق را مطلع کردیم. دوستان در محل حاضر شدند و هرکدام در حوزه خودشان ایمن سازی لازم را انجام دادند. در ادامه معاونت عمرانی شهرداری منطقه در اسرع وقت نسبت به بررسی و پرکردن و مناسب سازی گود اقدام کردند و از ساعت ۳ و ۴۵ بامداد روز شنبه خیابان بازگشایی و عبور و مرور عادی در محل فرونشست از سر گرفته شد.

شهردار منطقه نشت آب را دلیل حادثه فرونشست زمین اعلام کرده و ادامه می دهد: فرونشست زمین ارتباطی به وجود این سرویس بهداشتی ندارد، بلکه علت اصلی نشت آب و شسته شدن خاک زیر آسفالت در درازمدت بود.این سرویس بهداشتی هیچ خطری ندارد، بخشی از آن پر شده و برخی از قسمت‌های آن تخریب شده است.

او در ادامه تاکید می کند: سرویس بهداشتی زیر سطحی که در محل فرونشست زمین قرار دارد ایمن است و از این دست سرویس بهداشتی های زیرسطحی در زیر برخی معابر تهران وجود دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. گود به شکل اصولی پر و ایمن سازی شده است و پس از مساعد شدن شرایط جوی کار آسفالت ریزی هم انجام خواهد شد.

کد خبر 827924
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    3 0
    شهردار منطقه یازده معتقد است این توالت عمومی متعلق به سی سال پیش است خیابان دروازه قزوین حداقل صد سال قدمت داره بنده پنجاه و خرده ای سال در این مسیر تردد داشته ام و وسط خیابون توالتی ندیدم و ... این حموم شاید به دوران زندیه تعلق دارد
  • سیب IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    ماست مالی