افراط برخی از رسانه‌های داخلی درخصوص درخشش لژیونرهای ایران باعث شد آنها با خودشان فکر کنند نسل طلایی هستند.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین، به‌جرأت می‌توان گفت یکی از نگرانی‌های بخشی از هواداران فوتبال ایران از درخشش لژیونرهای کشورمان این است که بعد از هر بازی خوب آنها، برخی رسانه‌های داخلی قرار است چه سوءاستفاده‌ای از این داستان بکنند و چطور شورش را دربیاورند؛ یعنی حقیقتا آنقدر افراط می‌کنند که باعث پشیمانی آدم از دنبال‌کردن مسابقات فوتبال می‌شود!

در همین راستا بعد از آنکه سردار آزمون دومین گل فصل خود را وارد دروازه فروزینونه کرد، یکی از همین رسانه‌ها تیتر زد هواداران رم خواهان تمدید قرارداد مادام‌العمر سردار شده‌اند! همین سایت خبری از جذب مهدی طارمی توسط اینتر هم به‌عنوان ضربه‌ای مهلک به اتلتیکو مادرید یاد کرده! خب امثال شما همین تیترهای اغراق‌آمیز را می‌زنید که آنها هم با خودشان فکر می‌کنند نسل طلایی هستند و از آسمان فرود آمده‌اند دیگر.

کد خبر 833763
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    1 0
    عجب مطلب به جایی ، یادمه برا طارمی هم اینقدر هندوانه زیر بغلش گذاشتن تا باد کرد(هم هواداران هم رسانه ها) و تا جایی پیش رفت که مربی تیم ملی یعنی اسکوچیچ رو برکنار کرد، لطفاً از بازیکنان معمولی مثل طارمی ابرستاره نسازیم ، یکی از همین رسانه‌هایی که بازیکنان رو الکی بزرگ می‌کنه سایت ورزش سه هست که طارمی رو در حد مسی و رونالدو بالا برد و عاقبتش هم دیدیم ، آهای مردم یادمون باشه از هیچ کسی بت نسازیم 🌹