امروز «جبهه صبح ایران» به دبیرکلی علی‌اکبر رائفی‌پور اعلام موجودیت کرد.

علی اکبر رائفی پور

به گزارش همشهری آنلاین، امروز «جبهه صبح ایران» به دبیرکلی علی‌اکبر رائفی‌پور که با سخنرانی‌های جنجالی‌اش شناخته می‌شود و طرفدارانش او را «استاد» خطاب می‌کنند، به همراهی سعید محمد مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دبیر پیشین دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی دولت سیزدهم و فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء و محمدرضا غلامرضا معاون پیشین سیاسی وزارت کشور دولت سیزدهم اعلام موجودیت کرد.

رائفی‌پور در یک نشست خبری با بیان اینکه این جبهه به صورت ویژه برای انتخابات پیش رو برنامه دارد، عنوان کرد: این جبهه دارای ۳ بخش است. بخش اول مشخصاً کار سیاسی انجام می‌دهد و بخش دوم ناظران و امین‌های مردمی هستند. عزیزانی در این بخش حضور دارند که آقایان سعید محمد و حجت‌الاسلام شجاعی و محمدرضا غلامرضا از جمله آنها هستند. بخش سوم جبهه هم شامل همراهان و هوادارن است.

رائفی پور با تاکید بر اینکه مجلس پیش رو باید تصمیمات مهمی بگیرد که سرنوشت آینده را مشخص می‌کند، تصریح کرد: برای عضویت در جبهه صبح ایران کسانی را قبول می‌کنیم که تعهدنامه ما را امضا کنند و جلوی دوربین بنشینند و سوگند بخورند. چنانچه آنهایی که خود را رقیب ما می‌دانند، تعهدنامه ما را امضا کنند، احتمال اینکه کاندیدای آنها در لیست ما حضور داشته باشد، وجود دارد.

کد خبر 833986
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    تو هم بیا ، تو هم بیا