اوسمار در خصوص حضور روی نیمکت پرسپولیس عنوان کرد: بارها این سوال را جواب دادم.

اوسمار

به گزارش همشهری آنلاین اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد از بازی این تیم با نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: بازی‌ها در جام حذفی حساسیت زیادی دارد و بعد از ۹۰ دقیقه فقط یک تیم می‌تواند صعود کند. در نیمه نخست کمی به مشکل خوردیم چرا که تیم حریف خیلی بسته و خوب بازی می‌کرد و نتوانستیم به خوبی موقعیت ایجاد کنیم. بعد از اینکه گل به ثمر رسید توانستیم بازی راحتی را در پیش بگیریم.

وی افزود: حریف به دنبال دفاع کردن و بعد از آن استفاده از ضد حملات بود که ما اجازه این کار را به حریف ندادیم و شما باید تیم خود را برای ضد حمله نخوردن آماده کرده باشید. بین دو نیمه به بازیکنان در رختکن در خصوص استفاده از توپ‌های عمقی توصیه‌هایی داشتم و گل دانیال اسماعیلی‌فر نیز همین‌گونه به ثمر رسید و این موضوع به ما خیلی کمک کرد و توانستیم بازی را راحت‌تر دنبال کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد عبدالکریم حسن و اورنوف بیان کرد: حسن سعی کرد چند سانتر به داخل محوطه داشته باشد. زمانی که تیمی بسته بازی می‌کند شما با دقت بیشتری کار کنید. در این نوع بازی‌ها متعادل نگه داشتن حمله و سریع بازی کردن سخت است. برای حمله اورنوف و عبدالکریم را نزدیک یکدیگر در ترکیب قرار دادیم و امیدوارم با گذشت زمان این هماهنگی بیشتر شود.

اوسمار در خصوص حضور روی نیمکت پرسپولیس عنوان کرد: بارها این سوال را جواب دادم. با دو روش می‌شود کار یک مربی را مورد بررسی قرار دارد. نخست نتایج اوست و بعد از آن عملکرد بازیکنان زیر نظر او. در چند بازی اخیر آنچه را از بازیکنان خواسته بودیم در زمین انجام دادند. در ۳ بازی اخیر هم نتیجه را گرفتیم. ارتباط بین هواداران و بازیکنان می‌تواند کمک کند تا شرایط تیم بهتر و بهتر شود. به هواداران قول دادم تیمی را می‌بینند که همیشه برای بردن می‌جنگد. شاید در بعضی مواقع نتیجه نگیریم ولی آنها تیمی را خواهند دید که برای پیروزی میجنگد. انرژی مثبت هواداران چه در خانه و چه در ورزشگاه، به ما خیلی کمک می‌کند. وقتی احساس می‌کنیم هواداران به ما انرژی مثبت می‌دهند، این مسئله خیلی به ما کمک می‌کند. امیدوارم این رابطه نزدیک به تماشاگران و تیم خیلی نزدیک‌تر شود.

وی در خصوص بازی ندادن و اعتماد نکردن به بازیکنان جوان نیز بیان کرد: گاهی سوالاتی می‌پرسید که پیچیده است. نگران سوال‌های شما هستم. ما طبق برنامه‌ای که داریم بازیکنان را به زمین می‌فرستیم. ابوالفضل بابایی امروز برای اولین بار به میدان رفت و این موضوع برای همه‌ای ما مهم بود. می‌خواستم مهدی احمدی را نیز به میدان بفرستم ولی چون حسین کنعانی‌زادگان احساس درد داشت تعویض را تغییر دادیم. رقابت‌های جام حذفی فرصتی است تا شما از بازیکنان جوان خود استفاده کنید و من این را به خوبی می‌دانم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این بازی ما توانستیم اورنوف و عبدالکریم را بازی دهیم و از وحدت هنانوف نیز بهره بردیم. او مدتی بود بازی نکرده بود و این موضوع حائز اهمیت بود. توانستیم تعویض‌ها را متعادل کنیم تا برخی بازیکنان هم استراحت کنند و به نتیجه رسیدیم.

کد خبر 836902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha