پایان رافت گفت: پرسپولیس با خریدهای بسیار خوبی که در نیم فصل دوم انجام داده این دربی با نتیجه مساوی به پایان نمی‌رسد و برنده خواهد داشت و برنده آن پرسپولیس است.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین، پایان رافت، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، در ارزیابی از عملکرد این تیم در آستانه دربی ۱۰۳ اظهار کرد: در نیم فصل دوم پرسپولیس با توجه به خریدهای خوبی که از جمله عیسی آل کثیر، اورنووف و گولسیانی داشت شرایطش نسبت به نیم اول فصل خیلی خوب است. آل کثیر واقعا حیف بود که از دست داده بودیم. حضور دوباره او سبب شد که پرسپولیس به روزهای اوج خود برگردد. همچنین اورنووف بازیکن بسیار عالی و تکنیکی و مکمل خوبی برای مهدی ترابی است. خریدهای خوبی که در نیم فصل دوم انجام شده شاهد بازی زیبا و خوبی از پرسپولیس در دربی خواهیم بود.

وی در ارزیابی از نتیجه دربی گفت: با خریدهای خوبی که پرسپولیس داشته این دربی دیگر با نتیجه مساوی به پایان نمی‌رسد و برنده خواهد داشت که قطعا پرسپولیس است.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که محرومیت کنعانی زادگان، اشتباهات بیرانوند در بازی با فولاد و احتمال غیبت گولسیانی در دربی به خاطر مصدومیت، چقدر به ضرر پرسپولیس خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: گولسیانی وقتی مصدوم است حتی اگر مصدومیتش به گونه‌ای باشد که امکان بازگشت به بازی را داشته باشد نباید از وجود او استفاده کرد و باید از یک بازیکن کاملا آماده در دربی بهره گرفت تا با نبود کنعانی‌زادگان مشکل زیادی برای پرسپولیس ایجاد نشود. البته معضل اصلی فوتبال ایران دفاع وسط است و این مشکل نه تنها در تیم‌های باشگاهی بلکه در تیم ملی نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی تا جام جهانی باید این معضل را رفع کند تا در جام جهانی با مشکل دفاع وسط مواجه نشویم.

کد خبر 838125
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • قرمزته IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    3 0
    نمیگی سرلک عمری پورعلی گنجی یاسین شهاب زاهدیو از دست داده؟؟؟! ندیدی داور چجوری کنعانیو محروم کرد؟؟! به بازیکن نیست به غیرته
  • ع ق QA ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    1 1
    امیدوارم این دربی پایان رأفت به باند باشه
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    اگه داور اجازه بده البته