سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مرگ دردناک یک مرد جوان بر اثر سقوط در چاه آب خبر داد.

چاه آب - سقوط در چاه

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه عصر روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در حوادث چاه به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشان‌ها ظرف ۳ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک سوله متروکه یک‌طبقه به وسعت حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر که هیچ دستگاهی و هیچ کاربری در آن وجود نداشت، یک چاه عمیق به عمق حدود ۷۰ متر حفر شده بود و انتهای چاه به عمق ۷ تا ۸ متری آب وجود داشت.

ملکی گفت: اعلام شد فردی که داخل چاه بوده، وسط‌های راه از تجهیزات خود جدا شده و داخل آب سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: نجاتگر آتش‌نشانی در چاه پایین رفت. داخل چاه یک پمپ آب گذاشته شده بود که آب انتهایی را تخلیه کند. پمپ دچار نقص شده بود که مجددا راه‌اندازی و آب تخلیه شد.

وی افزود: دیواره‌های انتهایی چاه از لایه‌های خاک در حال ریزش به داخل چاه بود که وضعیت را خطرناک‌تر کرده بود.

وی گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی لازم سریعا مقداری از آب را تخلیه کردند و موفق شدند به فرد حادثه‌دیده که مرد ۴۴ ساله ایرانی بود، دسترسی پیدا و او خارج کنند.

ملکی اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس، مشخص شد فرد حادثه‌دیده در دقایق اولیه به خاطر سقوط در آب چاه متأسفانه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 843842
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha