فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت مرد شروری که مردم را در اتوبوس با زنجیر کتک زد، خبر داد.

دستگیری / بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان؛ رئیس پلیس تهران پایتخت اظهار کرد:‌ با قدردانی از شهروندِ هوشیاری که فیلم شروع به ضرب و شتم مردم توسط فردی در اتوبوس را ضبط و منتشر کرد، لازم است به اطلاع برسانیم که با وجود صحنه دلخراش این حادثه، تجربه و توانمندی مأموران پلیس منجر به دستگیری این فرد خاطی شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: هویت متهم توسط پلیس ۵ تا ۶ روز پس از وقوع جرم شناسایی شد.

وی گفت: متهم پس از ارتکاب جرم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی وی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید
بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس + ویدئو | قمه کش‌ها در ایستگاه !

سردار محمدیان تاکید کرد: به این افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نیز در تلاش بود تا هرچه سریع‌تر دادگاه این فرد برگزار شود. این فرد دارای سابقه کیفری و همدستان دیگری نیز هست، اما در فیلم منتشر شده به تنهایی حضور داشته است.

کد خبر 847746
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • علی صادقی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    5 1
    به به
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    6 0
    فیلم کتک زدن مردم رو دیدم وای بر اونای ک داشتن کتک خوردن این بنده خدا رو میدیدن بس تفاوت بودن ک نتونستن جلو این بی شرف رو بگیرن ،از مسئولین خواهش میکنم قبل از اینکه بزار مردم نازنین ما ب دست همچین ارازل کتک یا هرچی سرشون بیار کاری کنن و شناسای و دستگیر کنن
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    8 0
    این اراذل و اوباش اعدام کنین خواست مردمه
  • شهروند SE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    1 0
    چرا باید مردم فقط تماشا کنند؟اینجا ایرانه نه اروپا که کسی به کسی کار نداشته باشه،اون عادات قدیممون کجا رفته؟امکان نداشت مردم تو خیابون بی اهمیت از مسائل رد بشن!!!فکر کنید خودتون یا فرزندتان باشه