مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

چند روز پیش ویدئوی جالبی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که نشان می‌داد ۲ شهروند آمریکایی با مصرف یکی از معروف‌ترین سیگارهای ایرانی یعنی سیگار بهمن، حسابی کیفور شده‌اند و آن را بهترین سیگاری می‌دانند که تا به حال کشیده‌اند!

سیگار

به گزارش همشهری آنلاین، این موضوع البته تازگی ندارد و خیلی‌ها هستند که می‌دانند خارجی‌ها طرفدار پر و پا قرص سیگارهای ایرانی هستند و دست به دامان هر کسی که از ایران پا به فرنگ یا ینگه‌دنیا می‌گذارد، می‌شوند تا برایشان چند بسته‌ای سیگار ایرانی ببرد. خیلی‌ها هم به‌عنوان سوغاتی برای خارجی‌ها از همین سیگار بهمن در قطع و اندازه‌های مختلف یا برندهای دیگر سیگار ایرانی تهیه کرده و آن اندازه‌ای که فرودگاه اجازه می‌دهد، با خودشان از کشور خارج می‌کنند. خلاصه که سیگار ایرانی هم، مثل خیلی چیزهای دیگر ساخته شده در کشورمان، به جاهای مختلف دنیا صادر می‌شود و دوستدارانش هم کم نیستند.

بیشتر بخوانید:

در اینکه سیگار بد است و مضر و باعث و بانی هزار جور سرطان، شکی نیست و کسی نیست که اینها را نداند، اما هستند افرادی که با وجود آگاهی از مضرات سیگار، باز هم بدشان نمی‌آید که آن دود غلیظ را به ریه‌هایشان بفرستند و دلشان هم نمی‌خواهد که سراغ ترک سیگار بروند. ما روی صحبتمان با همین آدم‌هاست، آنهایی که سیگاری هستند و ترجیح می‌دهند چند ۱۰۰ هزار تومان بیشتر بدهند تا سیگار خارجی بکشند. اولا به استناد ویدئویی که نقل‌اش رفت، سیگار ایرانی کیفیتش از بسیاری از سیگارهای خارجی بهتر است و شما که می‌خواهید این مواد مضر را وارد بدنتان کنید، لااقل نوع بهترش را بکشید. دوم اینکه سیگارهای خارجی علاوه بر گران بودن، ممکن است چند ماهی گوشه مغازه‌ها مانده باشد و چون برخی از این سیگارها به‌صورت قاچاق وارد و فروخته می‌شوند، احتمال دارد که به‌علت خشک شدن، بیشتر به ریه‌هایتان آسیب بزنند.

کد خبر 850769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha