مجموع نظرات: ۱۵
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
۰ نفر

عملیات دستگیری شرور مسلح در شرق پایتخت، ‌پایان هولناکی داشت و به شهادت ۳ مامور پلیس و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد.

شهيد

همشهری آنلاین - حوادث: ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه سی ام اردیبهشت، ماموران گشت پلیس در یکی از خیابان های شرق پایتخت در حال گشت زنی بودند که به مردی مشکوک شدند. او اسلحه به دست داشت و رفتارهایش مشکوک بود. وقتی ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، شرور مسلح با اسلحه کلتی که در دست داشت اقدام به تیراندازی کرد. گلوله به یکی از ماموران پلیس اصابت کرد و او برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند. مامور پلیس اگرچه تحت درمان قرار گرفت اما به رغم تلاش پزشکان، جانش را از دست داد. در این شرایط بود که گزارش این حادثه مرگبار به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور وی، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را آغار کردند. ماموری که به درجه شهادت رسیده بود، فرزاد روزبهانی نام داشت، گروهبان یکم و از ماموران گشت عملیاتی کلانتری نارمک بود که تیر به سینه وی اصابت کرده بود.

کارآگاهان جنایی در ادامه به تحقیقات میدانی پرداختند که یکی از شاهدان گفت: مامور پلیس به مرد موتور سواری مشکوک شده بود و به او دستور ایست داد. وقتی مامور پلیس برای بازرسی از موتورسیکلتش پیاده شد و در حال حرکت به طرف مرد موتور سوار بود ناگهان وی کلت کمری از جیبش بیرون آورد و سینه مامور را هدف قرار داد. مامور پلیس انتظار چنین صحنه ای را نداشت و مرد تیرانداز هم آنقدر سریع عمل کرد که مامور پلیس نتوانست، ‌ عکس العملی از خود نشان بدهد. پس از این حادثه مامور غرق در خون شد و مرد مسلح هم فرار کرد.

شرور سطح یک

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت ماموران پلیس دریافتند متهم یکی از اوباش معروف سطح یک تهران است. شرور سابقه دار علاوه بر شرارت و درگیری و نزاع های خیابانی قاچاق مواد مخدر هم در کارنامه اش ثبت شده بود.

ماموران در ادامه از شاهدان تحقیق کردند و موفق شدند محل زندگی شرور را در یکی از خیابان های شرق تهران شناسایی کنند.

باردیگر تیراندازی

تیم جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کرد و ماموران راهی محل زندگی شرور قاتل شدند. ماموران وقتی از خودرو پیاده شدند خبر نداشتند که متهم در کمین آنهاست. لحظاتی بعد شرور مسلح که پشت درختی کمین کرده بود به سوی ماموران تیراندازی کرد. در جریان این تیراندازی چهار مامور و چند رهگذر به شدت زخمی شدند

در این شرایط بود که تیم عملیاتی به سرعت به محل رسیدند و شرور مسلح را به محاصره در آوردند. متهم با دیدن ماموران شروع به تیراندازی کرد اما در نهایت با شلیک ماموران کشته شد. .

بار دیگر شهادت

جسد شروز به پزشکی قانونی منتقل شد و پیکر افراد مجروح شده به بیمارستان انتقال یافتند. اما ساعتی بعد از بیمارستان خبر رسید که دو مامور پلیس به نام های سروان مسعود کرمی، استواردوم احسان منشی‌زاده بر اثر شدت جراحت و خونریزی به شهادت رسیدند.

جزییات تازه از شهادت ۳ پلیس در درگیری با شرور مسلح در نارمک‌

در ادامه بررسی ها مشخص شد که در این حادثه دو مامور دیگر هم به شدت زخمی و به کما رفته اند و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. همچنین ۵ شهروند هم که با شلیک شرور قاتل زخمی شده اند تحت درمان قرار دارند. از سوی دیگر در بررسی دوربین های مداربسته محل حادثه مشخص شد که متهم، ‌دو همدست داشته که پس از حادثه از محل فرار می کنند. تحقیقات برای دستگیری دو همدست این شرور و انجام بررسی های بیشتر برای کشف ابعاد بیشتری از این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 853712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    30 6
    درود بر شهیدان
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    31 6
    شرور بی ریشه
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    38 3
    متاسفانه تلفات ماموران فرا جا بالاست. با اشرار اعم از بیابانی و خیابانی مماشات نمی کنند. مقامات قضایی باید احکام قاطع صادر کنند تا شر قضیه کنده شود.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    16 2
    ممنون از همشهری که شرح ماوقع داد. درود به شهدای پلیس، شرم بر قاضی های شل و ول،
  • AU ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    13 2
    خدا رحمتشون کنه روحشان شاد نامشان جاودان
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    10 5
    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
  • فرشته IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    5 1
    به پلیس همان اول اجازه شلیک به پای اشرار رو بدید. چند تا دیگه نیروی پلیس باید شهید بشن تا دولت قانونشو تغییر بده؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    7 1
    یک موجود کثیف باعث مرگ سه نفر و یتیمی سه خانوار شد. لعنت بر پدر و مادرانی که چنین فرزندان رذلی تحویل جامعه می دهند