سه‌شنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با هدف اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران، به آمریکای لاتین می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از آنتی وار، "آویگدور لیبرمن" در سفر خود به آمریکای جنوبی به دنبال تحریمهای بیشتر علیه ایران است و امیدوار است تا با این کار از نفوذ ایران در خاورمیانه بکاهد. 

یک دیپلمات ارشد رژیم اسرائیل که خواست تا نام وی فاش نشود، گفت: "اویگدور لیبرمن" در سفر 10 روزه خود به برزیل، آرژانتین، پرو و کلمبیا به دنبال افزایش فشار و تحریم ها علیه ایران است.

وی افزود: ونزوئلا و بولیوی روابط نزدیک با ایران، اسرائیل و آمریکا دارند. همچنین مقامات رژیم اسرائیل نگرانی‌های خود را در مورد فعالیت‌های هسته ای ایران ابراز کردند.

قرار بود که لیبرمن اواخر روز گذشته به آمریکای جنوبی سفر کند.

بر اساس یک گزارش سری از سوی وزارت خارجه رژیم اسرائیل در ماه می که خبرگزاری آسوشیتد پرس آن را منتشر کرد، مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کردند که ونزوئلا و بولیوی به برنامه هسته‌ای ایران کمک می‌کنند و مواد مورد نیاز این کشور را برای غنی سازی اورانیوم تامین می‌کنند.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان روی کار آمدن تلاش‌های گسترده‌ای را برای تعیین چگونگی مذاکرات آمریکا با ایران انجام داده و در یکی از آخرین برنامه‌های این رژیم در همین راستا کابینه رژیم اسرائیل خواستار تعیین چارچوب زمانی در مذاکرات واشنگتن با تهران شده بود.

کد خبر 85958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز