گروه اقتصادی: واکنش وزارت اقتصاد به نحوه درج اظهارات وزیر اقتصاد در خبرگزار‌ی‌های فارس و برنا در مورد اجرای قانون یارانه‌ها با درآمد20 هزار میلیاردتومان مصوب مجلس‌، تردید دولت را برای اجرای این قانون نشان می‌دهد

به گزارش خبرنگار ما، شمس‌الدین حسینی چند روز پیش در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری‌های فارس و برنا، اعلام کرده بود که دولت این قانون را با الزامات مالی تعیین شده در مجلس در سال آینده اجرا می‌کند.

وی در عین حال نسبت به زمان و نحوه اجرای این قانون ابراز تردید و نحوه و زمان اجرا را منوط به بررسی بیشتر کرده‌بود. روزنامه همشهری این اظهارات وزیر اقتصاد را حمل بر وجود ابهام و تردید در اجرای قانون یارانه‌ها در سال آینده کرده بود. اما جوابیه دیروز روابط عمومی وزارت اقتصاد، وجود این تردید و ابهام را تایید کرد.

در جوابیه وزارت اقتصاد آمده است: خبرگزاری برنا و فارس در تاریخ 21/12/88 خبری را به نقل از وزیر اقتصاد در خروجی خود قرار داده‌اند با تیتر «هدفمند کردن یارانه‌ها با 20 هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود».

همانطور که در متن خبر خبرگزاری‌های مذکور مشخص است، تیتر عنوان شده برداشت شخصی خبرنگار بوده است و چنین جمله‌ای را وزیر اقتصاد بیان نکرده و صحت ندارد، کمااینکه طبق نص صریح متن خبر منتشره خبرگزار‌های مذکور همان جمله «.... هنوز به موضوع اجرایی کردن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با اعتبار 20 هزار میلیارد تومان در کارگروه نپرداخته‌ایم... اجرای آن با این اعتبار دشوار است و بایستی آن را تدبیر کنیم» صحیح است.

کد خبر 103464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز