همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از جلسه امروز این کمیسیون با منوچهر متکی و ارائه گزارشی از سوی وی درخصوص کنفرانس خلع سلاح خبر داد.

حسین سبحانی نیا در گفتگو باخبرنگار پارلمانی مهر، با اعلام این خبر اظهارداشت: کمیسیون امنیت ملی ماهانه با وزیر خارجه و مسئولان این وزارتخانه در محل کمیسیون امنیت ملی و یا وزارت خارجه جلساتی برگزار می کند و آخرین تحولات ایران و دیگر کشورها در این جلسات مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری این جلسات، کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس عصر امروز با منوچهر متکی در محل کمیسیون نشستی خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر بررسی آخرین تحولات بین المللی و همچنین نتایج اجلاس خلع سلاح تهران و مسایل مربوط به کاهش روابط با دولت انگلیس مورد بحث قرار می گیرد. وزیر خارجه دستاوردهای اجلاس خلع سلاح را برای اعضای کمیسیون تشریح می کند.

سبحانی نیا ساعت برگزاری این جلسه را 17 اعلام کرد و گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء شام را نیز میزبان وزیر خارجه و دیگر مسئولان این وزارتخانه هستند.

کد خبر 105443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز