گروه اجتماعی: رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه شکایت از دستگاه‌های دولتی در سال گذشته نسبت به سال87 افزایش زیادی داشته است،گفت: باید اقداماتی انجام داد که تخلفات و شکایات کمتر شود

حجت‌الاسلام منتظری در حاشیه همایش اعضای هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت بهداشت افزود: تخلفات نسبت به سال گذشته بیش از20درصد افزایش یافته است که سعی می‌کنیم روند رسیدگی خیلی به تاخیر نیفتد. اما وقتی افزایش شکایت داشته باشیم طبیعی است که روند رسیدگی طولانی خواهد شد؛  چون به تناسب افزایش شکایت نمی‌توانیم شعبه یا قاضی را افزایش دهیم در نتیجه روند رسیدگی طولانی می‌شود.

رئیس دیوان عدالت اداری درباره آزمون دستیاری اعلام کرد: بررسی شکایت از پرونده آزمون دستیاری آغاز شده و به‌دلیل اهمیت موضوع تمام شکایات به یک شعبه ارجاع داده شده است. حجت‌الاسلام منتظری افزود: با وزارت بهداشت هماهنگ کرده‌ایم که مستندات و مدارک را ببینیم که بخشی از آن را به ما داده‌اند.

با دقت به این مسئله رسیدگی می‌شود تا حق کسی ضایع نشود. وی در مورد زمان رسیدگی به تخلفات آزمون دستیاری گفت: رسیدگی به این موضوع فرایندی دارد که باید طی شود. شکایات وقتی به دست ما می‌رسد وظیفه داریم به وزارت بهداشت بفرستیم و آنها هم وظیفه دارند ظرف یک ماه پاسخ شکایت را برای ما بفرستند ولی به لحاظ اهمیت موضوع به شعبه مربوطه تأکید کرده‌ام این پرونده را در اولویت قرار دهند که خیلی معطل نشود.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: بررسی شکایت‌های مربوط به آزمون دستیاری آغاز شده و به‌دلیل اهمیت موضوع تمام شکایات را به یک شعبه ارجاع می‌دهیم و با رعایت همه جهات حقوقی و قانونی سعی می‌کنیم حقوق کسانی را که حقشان ضایع شده استیفا کنیم.

کد خبر 106917

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز