همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال کاملا براساس خواسته‌های علی دایی بسته شده است.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در رابطه با آخرین شرایط بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ دهم، اظهار کرد: ما پرسپولیس امسال را کاملا براساس خواسته‌های علی دایی سرمربی تیم بسته‌ایم. دایی براساس نیازهای تیم در هر پست دو بازیکن را مدنظر داشت که طبق نظر وی مذاکرات را آغاز کردیم اما جذب برخی بازیکنان با توجه به شرایطی که داشتند اعم از درخواست مبالغ بسیار سنگین یا تداوم قرارداد با باشگاه‌شان وجود نداشت که در پی آن بازیکنی که در اولویت دوم دایی بود را به خدمت گرفتیم.

وی ادامه داد: در پست دروازه‌بان دایی خواهان مهدی رحمتی بود اما چون این دروازه‌بان با سپاهان قرارداد داشت، امکان انتقالش به هیچ تیمی در شرایط معمول میسر نبود، یا اینکه مهاجمی می‌آمد و از ما طلب نهصد میلیون تومان پول را می‌کرد که ما چنین پولی نداشتیم که به او بدهیم.

کاشانی گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما داشتن لیست مازادی از بازیکنان مختلف است، این وضعیت به دلیل آن که در سال‌های پیش پرسپولیس بیش از حد معمول بازیکنانی را به خدمت گرفته و با آنها قراردادهای چندین ساله امضا کرده، الان این نفرات به سن بزرگسالان رسیده‌اند و جایی را در لیست تیم اشغال کرده‌اند و بعضا مورد توجه سرمربی تیم هم نیستند. در این حالت تیم ما اکنون دارای لیست بازیکنان مازاد است؛ ضمن اینکه ما در پست دفاع جلو و فوروارد هنوز بازیکنانی را باید جذب کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت محمد پروین، تصریح کرد: پروین با پرسپولیس قرارداد دارد و ما هم تمایل به ماندن وی داشتیم اما در دو مرتبه تماس تلفنی که با این بازیکن و پدرش علی پروین داشتم ظاهرا محمد می‌خواهد در تیمی بازی کند که فرصت بازی بیشتری به او برسد. این اصرار از سوی اوست و ما هم خواستیم تا مبلغ صد و هشتاد میلیون تومانی که سال گذشته به وی پرداخت کردیم را برگرداند تا رضایت‌نامه‌اش را بدهیم.

کد خبر 111456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز