همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج کارمندان شعار و ماموریت بسیج کارمندان را کمک به تحول اداری و ارتقا کارآمدی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: گردهمایی کارمندان بسیجی با حضور رئیس جمهور یکشنبه هفتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

سردار رضا احمدی میانجی رئیس بسیج کارمندان در نشست خبری‌ خود که پیش از ظهر امروز شنبه برگزار شد شعار و ماموریت بسیج کارمندان را کمک به تحول اداری و ارتقای کارآمدی دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: در این راستا اولویت‌هایی را برای همه دستگاه‌های اجرایی در سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر وی با بیان اینکه از اولویت‌های بسیج کارمندان مقابله با جنگ نرم است، گفت: در این راستا کارمندان بسیجی ما باید دارای بصیرت باشند و خودی را از غیرخودی تشخیص دهند. ضمن اینکه اولویت دیگر ما کمک به تحول اداری و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی است.

سردار احمدی با اشاره به برنامه‌های محوری بسیج کارمندان در سال 89 عنوان کرد: کمک به تحول اداری و ارتقاء کارآمدی، اصلاح الگوی مصرف، معرفی دستاوردهای نظام طی 32 سال گذشته، در نظر گرفتن پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی، استفاده از فرصت تحریم و همچنین برطرف کردن اختلاف درون دستگاه‌های اجرایی و ایجاد همدلی از جمله برنامه‌های محوری بسیج کارمندان در سال جاری است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان در ادامه نشست خبری خود در مورد روز بسیج کارمندان در هفته دولت عنوان کرد: فردا یکشنبه گردهمایی از کارمندان بسیجی در هفته دولت برگزار خواهد شد که رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آن به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سردار احمدی در خصوص اقدامات بسیج کارمندان در حوادث پس از انتخابات گفت: البته بسیج کارمندان با توجه به ماموریتی که بر عهده دارد بیشتر در عرصه فعالیت‌های تخصصی و علمی و تحول اداری و همچنین پدافند غیرعامل مشغول انجام وظیفه است به طوری که کارمندان بسیجی در زمان تهدید سخت بتوانند از دستگاه اجرایی خود محافظت کنند و از تعطیلی آن ممانعت به عمل آورند.

وی همچنین در مورد چگونگی مواجهه بسیج کارمندان با تهدید نرم عنوان کرد: تهدید نرم در هر عرصه‌ای کارکردهای خاص خود را دارد به عنوان مثال در دستگاه‌های اجرایی و نظام اداری دشمن به دنبال آن است که ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی را به مردم نشان دهد و همچنین در عملکرد دستگاه اجرایی مورد نظر اختلال ایجاد کند که باید آنها را شناسایی و با آن مقابله کنیم.

کد خبر 114914
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز