همشهری آنلاین: هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با پیروزی تیم‌های اصفهانی و شاهین بوشهر ادامه یافت.

به گزارش ایسنا در ادامه دیدارهای هفته فولاد مبارکه سپاهان در قزوین میزبان خود پیکان این شهر را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد. در این مسابقه احمد جمشیدیان (25)، رضا عنایتی(90)، محرم نویدکیا (37)، جواد کاظمیان (68) برای مهمانان اصفهانی گل‌زنی کردند. مجید خدابنده لو (35) و میثم رضاپور (75) با گل‌های خود برای پیکان، تنها از سنگینی شکست کاستند.

 شاهین بوشهر در همدان پاس را 2 بر یک از پیش رو برداشت. در این مسابقه عبدالله کرمی در دقیقه 25 و محسن ایران نژاد در دقیقه 56 گل‌های پیروزی بخش شاهین را به ثمر رساندند. فرهاد خیرخواه در دقیقه 79 اگرچه یکی از دو گل خورده را پاسخ داد اما در نهایت نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

 ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر با حساب 3 بر صفر ملوان انزلی شکست داد. برای نماینده باشگاه‌های ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سید محمد حسینی (3)، جلال رافخایی (12) و اسماعیل فرهادی (16) در همان شروع مسابقه گلزنی کردند تا ذوب آهن با حفظ صدرنشینی خود راهی لیگ قهرمانان آسیا و بازی برگشت برابر الهلال عربستان شود.  

در جدول رقابت‌های لیگ برتر ذوب آهن اصفهان با 24 امتیاز همچنان صدرنشین است. استقلال تهران با پیروزی روز جمعه خود 20 امتیازی شد و جای پرسپولیس را در مکان دوم جدول از آ‌ن خود کرد. سپاهان هم با شکست پیکان قزوین 19 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

 در انتهای جدول هم تیم‌های شهرداری تبریز با 9 و پیکان قزوین با 7 امتیاز در مکان‌های هفدهم و هجدهم ایستاده‌اند.

کد خبر 118429
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز