دریافت 5 گل از سوی استیل آذین در مسابقه هفته یازدهم مقابل سایپا برای این تیم اتفاق تازه‌ای نبود. استیل آذین که هفته پیش از آن با مربیگری لوبیسا تومباکوویچ از سپاهان 5 گل خورده بود،

بازیکنان فوتبال

با افشین پیروانی به‌عنوان سرمربی موقت، این بار هم 5 گل از سایپا دریافت کرد. افشین پیروانی پس از اینکه این تیم در 2 مسابقه 10 گل دریافت کرده، معتقداست که نباید بازیکنان استیل آذین زانوی غم بغل بگیرند.

او می‌گوید: «با وجود اینکه تنها 24 ساعت بود تیم را تحویل گرفته بودم اما مسئولیت شکست برابر سایپا را می‌پذیرم.» پیروانی خبر می‌دهد که تیمش زمان کافی برای بازی با سایپا نداشته است و ادامه می‌دهد: «تیم ما آنقدر بد نبود که 5گل بخورد. پس از دریافت گل دوم تیم وضعیت نامناسبی پیدا کرد. من به سایپا تبریک می‌گویم. آنها توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.»

استیل آذین در تلاش بود بازیکنانی مثل مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را به مسابقه هفته یازدهم برساند ولی این دو بازیکن همچنان مصدوم هستند. محمد غلامی که از این شکست ناراحت است، اعتقاد دارد وضعیت این تیم با حضور مهدوی کیا و کریمی بهتر می‌شود. البته میلاد زنیدپور و سیاوش اکبرپور که به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند، مقابل سایپا به میدان رفتند. حضور این دو بازیکن هم نتوانست تغییری در روند بازی‌های این تیم داشته باشد و استیل آذین توسط سیاوش اکبرپور از روی نقطه پنالتی تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

اکبرپور می‌گوید: «در 11 سالی که فوتبال بازی می‌کنم، هیچ وقت سابقه نداشت که در تیم‌هایم، 10 گل در 2 بازی بخوریم. واقعا اگر بازیکنان ما، بازیکنان بزرگ و ستاره‌ای هستند، خب این بزرگی همین الان به درد می‌خورد که تیم را از این شرایط دربیاورند. من خودم هم کمک می‌کنم و بچه‌ها هم کمک می‌کنند، ان‌شاءالله بتوانیم این تیم را جمع و جور کنیم.»این مسابقه البته گلزن‌های زیادی نداشت و 5 گل سایپا توسط 2 بازیکن به ثمر رسید. عباس محمدرضایی در این مسابقه 3 گل زد و 2 گل توسط کریم انصاری فرد زده شد.

محمد مایلی کهن که با سایپا در هفته‌های گذشته نتایج قابل‌قبولی نگرفته و حتی با حضور مجتبی تقوی در روی سکوها این تیم شایعه تغییر در کادرفنی به‌وجود آمده بود، با این پیروزی ارزشمند جایگاهش در ‌ کادرفنی مستحکم شد. سرمربی سایپا درباره این پیروزی می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم. فکر نمی‌کردم که بتوانیم استیل آذین را با 5 گل شکست دهیم. شکست پرگل هفته پیش استیل آذین مقابل سپاهان یک حادثه بود. من نگران بودم که پس از شکست استیل‌آذین مقابل سپاهان، در برابر این تیم مشکل پیدا کنیم اما وقتی یک گل زودهنگام زدیم، بازیکنان‌مان با تفکر بهتری بازی را ادامه دادند.»

پیروزی راه آهن و مس

راه‌آهن که این روزها با مربیگری مهدی تارتار نتایج قابل‌قبولی‌گرفته، در هفته یازدهم لیگ برتر توانست با نتیجه 3 بر یک شهرداری تبریز را از پیش‌رو بردارد. این تیم که هفته پیش فولاد را شکست داده بود، این هفته در تبریز دست به کار بزرگی زد و در دقایق 20 و 48 توسط بهادر عبدی و‌متوسل‌زاده (دقیقه 39) به گل رسید. سرمربی راه آهن درباره این پیروزی می‌گوید: «کار خاصی نکردم. این نتیجه، با بازی خوب بازیکنانم حاصل شد. آنها 10 کیلومتر دویدند و مزدشان را با 3 گل گرفتند.»

او ادامه می‌دهد: «بعد از هر دیدار، حریف هفته بعد را 7 بار آنالیز می‌کنیم تا از آن شناخت خوبی پیدا کنیم. با این آنالیزها، از خط دفاع شهرداری شناخت داشتیم که با برنامه‌ریزی از سد این دفاع عبور کردیم.»راه آهن با این پیروزی 14 امتیازی شد و دیگر از قعر جدول فاصله گرفته است.

شهرداری تبریز اما برخلاف بازی هفته پیش، در هفته یازدهم موفق نبود و اکبر میثاقیان در این باره می‌گوید: «تنها می‌توانم این را بگویم که به خاطر این شکست، شرمنده مردم تبریز شدم. جنبه برد تیم سایپا را هم نداشتیم. به خاطر مردم تبریز در این تیم ماندم و باز هم از مردم این شهر معذرت می‌خواهم.»

همچنین مس کرمان این هفته با درخشش ادینهو مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی 2بر صفر دست یافت. مهاجم برزیلی در دقایق 2 و 62 برای مس گل زد تا نتایج قابل‌قبول این تیم با مربیگری صمدمرفاوی ادامه داشته باشد.‌ مس با این پیروزی 16 امتیازی شد و نفت آبادان در امتیاز 12 باقی ماند.

کد خبر 118435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز