برخورد یک دستگاه خودروی گل با سرویس مدرسه، باعث مرگ 3 دانش‌آموز و راننده آن شد

تصادف

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهرایی، رئیس پلیس ترافیک شهری شیراز، درباره این تصادف مرگبار گفت: شنبه گذشته یک دستگاه سواری فولکس گل در مسیر شمال به جنوب بلوار شهید چمران در حرکت بود که در همین هنگام با یک خودروی دیگر برخورد کرد و به لاین مخالف پرتاب شد.

وی ادامه داد: در لاین مخالف یک خودروی پراید که سرویس مدرسه بود و به غیراز راننده، 4دانش‌آموز دوره راهنمایی هم سوار آن بودند در حرکت بود. خودروی گل بعد از پرت شدن به این لاین، روی سرویس مدرسه فرود آمد و سانحه مرگباری را رقم زد. سرهنگ مهرایی با اشاره به برخورد شدید سرویس مدرسه با خودروی گل افزود: شدت این برخورد به حدی بود که راننده سرویس مدرسه در دم جان خود را از دست داد و 2 نفر از دانش‌آموزان نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باختند.

به گفته وی، یکی از دلایل اصلی این حادثه عدم‌وجود گاردریل در وسط خیابان بود که می‌توانست از پرت شدن خودروی گل به لاین مخالف جلوگیری کند. در همین حال محمدرضا رستگار، مدیر روابط عمومی اورژانس فارس نیز از افزایش قربانیان این حادثه خبر داد و تصریح کرد: 2نفر دیگر از دانش‌آموزان که سوار سرویس مدرسه بودند و در این حادثه مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند و تلاش برای نجات جان آنها شروع شد اما متأسفانه شدت جراحات وارده به یکی از آنها آنقدر زیاد بود که وی صبح دیروز روی تخت بیمارستان جان باخت و به این ترتیب آمار قربانیان این حادثه به عدد 4 رسید.

براساس این گزارش، سرهنگ ضیایی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز نیز علت این حادثه را سرعت زیاد و غیرمجاز خودروی گل و عدم‌توانایی راننده در کنترل این خودرو اعلام کرد و گفت تنها دانش آموزبازمانده در بیمارستان تحت درمان است.

کد خبر 124727

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز