یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث: امدادگران اورژانس، وقتی برای کمک به مجروحان راهی محل تصادف شده بودند، دچار حادثه‌ای شدند که به مجروح شدن یکی از آنها منجر شد.

sos

ساعت یک بعدازظهر شنبه گذشته، وقتی زنگ تلفن اورژانس تهران به صدا درآمد، امدادگران در جریان حادثه‌ای قرار گرفتند که در جاده دماوند، نرسیده به پل شهید بابایی رخ داده بود. نزدیک‌ترین تیم امدادی، راهی محل حادثه شد و امدادگران وقتی به آنجا رسیدند، خودروی سمندی را دیدند که بعد از انحراف از مسیر، با گاردریل کنار خیابان برخورد کرده و دچار حادثه شده بود.

زن و شوهر جوانی که سرنشین این خودرو بودند در این حادثه صدمه دیده بودند و امدادگران با توجه به اینکه زن جوان دچار شکستگی دست شده بود، او را به داخل آمبولانس منتقل کردند. آنها همزمان مشغول مداوای سرپایی مرد جوان شدند که ناگهان حادثه دیگری رخ داد و باعث مجروح شدن یکی از امدادگران و 3 مرد دیگر شد.

اکبر یوسفی، امدادگر حادثه‌دیده، در گفت‌وگو با همشهری درباره این حادثه می‌گوید: وقتی به محل حادثه رسیدیم، متوجه شدیم یک اتوبوس بین‌شهری که در وسط اتوبان در حرکت بوده، باعث پاشیده شدن گل روی یک سمند شده و همین مسئله باعث انحراف سمند از مسیر و برخورد آن با گاردریل شده بود.

وی ادامه داد: اتوبوس و سمند در کنار جاده متوقف شده بودند که ما به آنجا رسیدیم و کار امدادرسانی را شروع کردیم. در این بین راننده اتوبوس هم نزد ما آمده بود تا ببیند اوضاع جسمی حادثه دیدگان چطور است. وقتی زن جوان را به آمبولانس منتقل کردیم، ناگهان یک خودروی پژو که به سمت تهران در حرکت بود با توجه به لغزنده بودن جاده از مسیر منحرف شد و با خودروی سمندی که دچار حادثه شده بود برخورد کرد.

من و راننده اتوبوس و 2 مرد دیگر که بین آمبولانس و خودروی سمند ایستاده بودیم، ناگهان صدای مهیبی شنیدیم. شدت تصادف پژو با سمند به حدی بود که در چشم بر هم زدنی، خودروی سمند به روی ما و آمبولانس پرت شد و هر چهار نفرمان آسیب دیدیم. بعد از این حادثه، ماجرا به مرکز اورژانس اطلاع داده شد و بالگرد امداد به‌سرعت به محل حادثه آمد. 3 مصدوم حادثه به‌همراه زن جوانی که در تصادف اولیه صدمه دیده بود، به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافتند که خوشبختانه هم‌اکنون حال تمامی آنها نسبتا خوب اعلام شده و امدادگر حادثه نیز بعد از انتقال به بیمارستان امام حسین و درمان اولیه، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

کد خبر 128171

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز