پاریس: کارگران مشغول ساختمان‌سازی در حومه پاریس بودند که جسم بزرگی شبیه بمب، آنها را مجبور کرد تا پلیس را خبر کنند.

در پی کشف این بمب، پلیس فرانسه مجبور به تخلیه6500 نفر از اهالی محل شد. پلیس فرانسه اعلام کرده است که این بمب 500کیلوگرمی متعلق به نیروهای انگلیسی درجنگ جهانی دوم بوده است. گفتنی است که این منطقه در زمان جنگ‌جهانی دوم تحت اشغال نیروهای آلمان بوده است و آنها از این محل برای ساخت خودرو استفاده می‌کرده‌اند. نیروهای متفقین برای تخریب این مکان از این بمب سنگین‌وزن استفاده کرده بودند اما بمب عمل نکرده بود. مقامات فرانسه اعلام کرده‌اند ساکنان این منطقه به‌زودی می‌توانند به خانه‌های خود بازگردند.

گورستان 3هزار و 500ساله

لیما: باستان‌شناسان پرویی درحال تحقیقات در منطقه‌ای بودند که با 23جسد مدفون شده مواجه شدند. به‌همین خاطر تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند. آنها پس از چندی به این نتیجه رسیدند که این اجساد متعلق به گورستانی مربوط به 3هزار‌و 500 سال پیش است.

گفتنی است که باستان‌شناسان معتقدند با توجه به بقایای کشف شده از این گورستان شامل اجسام فلزی قدیمی باید تحقیقات بیشتری انجام شود. این گورستان یکی از معدود گورستان‌های قدیمی کشف‌شده تا به امروز است که بیش از 3هزار سال قدمت دارد. باستان‌شناسان بارها اجساد انسان و حیوانات مربوط به هزار و 500سال تا 3500سال پیش را در پرو پیدا کرده‌اند.

سرقت بعد از آزادی

پنسیلوانیا: به گفته پلیس، مردی تنها یک روز پس از آزادی از زندان به جرم سرقت یک دستگاه خودرو و دستبرد به بانک دستگیر شد. وی پیش از این به جرم ضرب و شتم نامزدش دستگیر و محکوم شده بود اما پس از چندی قاضی پرونده خود را متقاعد کرد که پشیمان است و نیاز به مرخصی دارد. با وجود این آقای جانسون 29‌ساله پس از آزادی از زندان یکراست به بانک رفت و بعد از تهدید کارمندان توانست 500‌هزار دلار سرقت کند. وی 2‌ساعت بعد برای گمراه کردن پلیس، داخل جیپ سرقتی در حال عوض کردن لباس‌ها و تغییر ظاهرش بود که دستگیر شد. او بعد از خبرساز شدن با اینکه حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد اما از دوربین‌های تلویزیونی برای سلام کردن به مادرش استفاده کرد.

ناخن‌های 56سانتی‌متری

لندن: پخش فیلمی از ناخن‌های بلند یک‌زن در اینترنت این روزها به یکی از کلیپ‌های داغ و پرطرفدار تبدیل شده است. قضیه از این قرار است که آیسون‌سینکفلد طی 22سال گذشته هیچگاه ناخن‌های خود را کوتاه نکرده است. همین موضوع باعث شده تا اندازه ناخن‌های وی به 56سانتی‌متر برسد. البته نه‌تنها پزشکان چنین عملی را باعث تجمع آلودگی بیش از حد می‌دانند بلکه عده‌ای نیز از وضعیتی که انگشتان این خانم دارد حسابی وحشت‌زده شده‌اند.

این در حالی است که خانم آیسون رشد ناخن‌هایش به این اندازه را یک‌ نعمت توصیف می‌کند، زیرا از این طریق مشهور شده و برای مصاحبه با مجلات نیز هرازگاهی درآمد خوبی به دست می‌آورد. با وجود این وی به مشکل بودن حفاظت از این ناخن‌های بلند اذعان دارد.

کد خبر 127675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز