برلین: ماموران آتش‌نشانی آلمان که برای عملیات ویژه نجات حیوانات اعزام شده بودند با یک قوی پلاستیکی در دریاچه یخ‌زده مواجه شدند.

plastic swan

قضیه از این قرار است که گروهی از مردم طی تماس با مرکز امداد از گیر افتادن یک‌قو در ‌دریاچه یخ زده و احتمال مرگ او خبر دادند. با توجه به شرایط محل، یک گروه 25‌نفره از سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند اما پس از رسیدن به محل، فهمیدند همه چیز زیر سر یک قوی پلاستیکی بوده است. گفته می‌شود این قوی پلاستیکی به احتمال زیاد برای دور کردن سایر پرنده‌ها توسط ماهیگیران در این محل قرار گرفته است. ماموران آتش‌نشانی می‌گویند که یخ روی این دریاچه بسیار نازک بود و به همین خاطر عملیات خطرناکی را پشت‌سرگذاشته‌اند.

پیشگویی در مراسم اسکار

برلین: یکی از حیوانات باغ‌وحشی در آلمان که به خاطر حالت خاص چشم‌هایش حسابی مشهور شده قرار است با شرکت در یک برنامه تلویزیونی، برندگان جایزه اسکار را پیشگویی کند. هیدی، نام یک ساریغ است که به خاطر حالت چشم‌هایش قیافه بامزه‌ای پیدا کرده است و به همین خاطر اکنون طرفداران بسیاری دارد. سخنگوی باغ‌وحش شهر لایپزیک اعلام کرده است که این حیوان قرار است در برنامه شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی به مناسبت مراسم اسکار شرکت و مانند پل، هشت‌پای پیشگوی جام‌جهانی، برندگان جایزه اسکار را از میان نامزدهای مطرح شده پیش‌بینی‌کند. هنوز جزئیات قرارداد بسته شده میان این شبکه تلویزیونی و مسئولان باغ‌وحش افشا نشده است.

ساخت تابلوهای سه بعدی با استفاده از پیچ

واشنگتن: یک هنرمند آمریکایی برای خلق تابلوهای خود از پیچ استفاده می‌کند! آندرو‌مایرز که سابقه طولانی در استفاده از ابزارهای مختلف برای کارهای هنری را دارد به تازگی تابلوهایی سه‌بعدی را با استفاده از پیچ خلق کرده که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این مرد هنرمند می‌گوید چند ماه پیش به صورت ناگهانی فکر استفاده از پیچ به ذهنش خطور کرد اما هیچکدام از دوستانش فکر نمی‌کردند که ایده خوبی باشد.

آقای مایرز اکنون ده‌ها تابلو را به این وسیله طراحی و خلق کرده که موضوع بیشتر آنها چهره دوستانش است. این مرد آمریکایی می‌گوید برای خلق این آثار از رایانه کمک نمی‌گیرد و کار خود را با سوراخ کردن یک صفحه با مته به صورت ذهنی شروع می‌کند تا در نهایت پیچ‌ها با ارتفاع‌های مختلف را رنگ‌آمیزی کند.

رکوردشکنی دختر 26 انگشتی

پکن: دختری در چین نام خود را به عنوان دارنده بیشترین انگشت در جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد! هر دست لی‌یادی‌مین یکساله 6‌انگشت و هر پایش 7‌انگشت دارد. به‌همین خاطر این دختر بچه با یک حساب و کتاب سرانگشتی در مجموع با 26 انگشت، رکورددار این رشته در جهان شده است.

مقام‌های کتاب رکوردهای گینس به‌تازگی با سفر به محل زندگی این دختر با او ملاقات کرده‌اند و قرار است رکوردشکنی او به طور رسمی اعلام شود. پیش از این 2‌بچه هندی با داشتن 25 انگشت این رکورد را در اختیار داشتند. این در حالی است که بچه‌هایی که مبتلا به عارضه مادرزادی داشتن بیش از 5‌انگشت هستند به‌طور معمول با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کنند.

کد خبر 128056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز