مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

گروه شهری: شبکه مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روزهای پایانی سال در آماده باش کامل به‌سر می‌برند.

اتوبوس شرکت واحد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : تمام نقاط پرتردد که شاهد تجمع مسافران در روزهای پایانی سال خواهد بود، شناسایی شده و ناوگان حمل و نقل عمومی از نخستین ساعات روز به شهروندان با تمام ظرفیت خدمات‌رسانی خواهد کرد.
سیدجعفر تشکری هاشمی ادامه داد: همچنین در روزهای پایان سال فعالیت مرکز کنترل برای رصد وضعیت ترافیک شهر و هماهنگی دستگاه های مسئول به صورت 24 ساعته خواهد بود تا نظارت مستمر و دقیقی بر وضعیت ترافیک صورت گیرد.

معاون شهردار تهران تصریح کرد : در نقاطی که تجمع مسافر داشته باشیم، ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت بیشتر به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد و خطوط اتوبوس های تندرو نیز به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز، ساعت کاری اتوبوسرانی و مترو نیز تا ساعت 24 افزایش خواهد یافت تا شهروندان برای سفرهای خود ناچار به استفاده از وسایل نقلیه شخصی نباشند و با استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر تردد کنند.

همچنین پیش از این نیز مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه پیش بینی کرد با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تعداد مسافران اتوبوسرانی 20درصد افزایش یابد.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: پس از هدفمندسازی یارانه‌ها تعداد مسافران اتوبوسرانی 13/8 درصد افزایش داشته است که پیش بینی می‌شود در روزهای پایانی سال تعداد مسافران و استفاده‌کنندگان از اتوبوس‌ها به ۲۰درصد افزایش یابد. وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد ترددها در روزهای پایانی سال در شهر، برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان تمهیدات ویژه از در نظر گرفته شده است که بر این اساس با خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت، خطوط شبانه به ویژه خطوط بی‌آرتی تقویت خواهند شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: از ۱۰اسفند تا نخستین روز فروردین بسیج همه امکانات و ناوگان اتوبوسرانی صورت می‌گیرد و در این تاریخ در شیفت عصر در خطوط عادی اتوبوسرانی منتهی به مراکز خرید، اتوبوس‌ها تا ساعت ۲۳ و در خطوط ویژه تا ساعت ۲۴ به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی توضیح داد: نظافت و آمادگی فنی تمام اتوبوس‌ها نیز از موارد مورد تأکید است تا بتوانیم خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم، ضمن آنکه امداد‌خودرو به صورت شبانه روزی برای اتوبوس‌ها فعال خواهد بود.

کد خبر 129461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز