سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به چگونگی دریافت کارت آزمون سراسری 90 از آغاز توزیع کارت از روز یکشنبه پنجم تیر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه توزیع کارت‌های ورود به جلسه داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنجگانه از پنجم تا هشتم تیر ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری و شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.

وی افزود: داوطلبانی که در 2 یا سه گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی خود، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم خود نیز اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان برای شرکت در هر گروه آزمایشی آزمون باید کارت جداگانه دریافت کنند، ادامه داد: بر این اساس کارت ورود به جلسه برای یک میلیون و 282 هزار و 325 داوطلب صادر شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون باید فقط به روش اینترنتی اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، اظهار کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است، بنابراین کلیه داوطلبان باید شخصا برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی در خاتمه تاکید کرد: چنانچه هر یک از داوطلبان موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نشده و یا اطلاعات کارت اعتباری را در اختیار ندارند، باید با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار شخصا از روز دوشنبه 6 تیر ماه از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 18 به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه کنند.  

کد خبر 138251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز