مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: مدیر مرکز کنترل ترافیک از تجهیز تمامی بزرگراه‌های شهر به دوربین ثبت تخلف و نیز تمامی تقاطع‌ها به سامانه کنترل تخلف عبور از چراغ قرمز تا پایان سال خبر داد.

همایون فتاحی، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان این مطلب که به نسبت افزایش خودروها در یک سال گذشته شاهد کاهش ترافیک در مهر امسال بوده‌ایم به شهرنوشت گفت: بازگشایی مدارس سبب افزایش 25درصدی سفرها شده اما میزان ترافیک در اوایل مهرماه به نسبت سال گذشته3.2 درصد کاهش داشته که این نشان از کنترل ترافیک در این زمان دارد. این درحالی است که به نسبت سال گذشته بر تعداد خودروها 20 درصد افزوده شده است.

وی در ادامه افزود: براساس آمار، حجم عبوری از تقاطع‌های هوشمند که مجهز به دوربین بوده‌اند به نسبت سال قبل و در زمان مشابه نیز3.7درصد کاهش داشته است. همایون فتاحی در پایان به اقدامات در دست اجرای این مرکز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: امید است که تا پایان سال تمام بزرگراه‌های شهر تهران به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز شوند که این امر تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات و به تبع آن کاهش ترافیک خواهد داشت.

همچنین سامانه کنترل تخلفات مربوط به عبور از چراغ قرمز به‌زودی در تمام نقاط شهر فعال خواهد شد که این هم یکی دیگر از اقداماتی است که در دستور کار این مرکز قرار دارد.

کد خبر 147210
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز