همشهری‌آنلاین: دبیرخانه دایمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ارسال مقاله به هفتمین دوره این همایش خبر داد.

هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک

در این اطلاعیه آمده است: ضمن تشکر از تمامی استادان، دانشجویان و عموم کارگزاران روابط‌عمومی که خواستار تمدید مهلت ارسال مقاله به هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک شده بودند تا با استفاده از فرصت تعصیلات نوروزی، آخرین تحقیقات و پژوهش‌های خود را به نتیجه برسانند اعلام می‌ شود، این تاریخ تا بیستم فروردین ماه 91 تمدید شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: محور کلی مقالات همایش هفتم، روابط‌عمومی الکترونیک؛ تجارب و کارکردها تعیین شده است تا ضمن کابردی‌تر کردن مطالب و مقالات دریافتی، امکان تحقق بخشیدن به انتظارات مخاطبان همایش، مبنی بر لزوم پاسخگویی به پرسش‌هایی که در عمل ایجاد می‌شود، فراهم شود.

بر این اساس در هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، بررسی تجارب ملی و بین‌المللی بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ها در حوزه روابط‌عمومی الکترونیک، بررسی کارکردهای روابط‌عمومی الکترونیک در استقرار دولت الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات و بررسی کارکردهای روابط‌عمومی الکترونیک در ارتقای فضای کسب‌وکار بنگاه‌های صنعتی و تجاری در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است.

این دبیرخانه از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی، خواست نتیجه مطالعات و تحقیقات خود را پیرامون موضوعات مطرح شده و در قالب مقاله به آدرس اینترنتی دبیرخانه info@eprcenter.ir ارسال کنند.

در هفتمین همایش‌ روابط‌ عمومی‌ الکترونیک همچون دوره‌های پیشین از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

این همایش25اردیبهشت ماه سال 91 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 162622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز